Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nog iets nodig bij B2 visum?
Nog iets nodig bij B2 visum?
Hallo allemaal,
Ik vlieg donderdag weer naar Amerika, ik heb een toeristenvisum gekregen in november 2009. Heb ik verder nog iets nodig? volgens mij niet toch?.. ik blijf maar een weekje.
Ik weet dat ik me in ieder geval niet op de de 'esta site' hoef aan te melden omdat ik een B2 visum heb.
groetjes,
Dutchie
Ik vlieg donderdag weer naar Amerika, ik heb een toeristenvisum gekregen in november 2009. Heb ik verder nog iets nodig? volgens mij niet toch?.. ik blijf maar een weekje.
Ik weet dat ik me in ieder geval niet op de de 'esta site' hoef aan te melden omdat ik een B2 visum heb.
groetjes,
Dutchie
-
- Amerika-expert
Re: Nog iets nodig bij B2 visum?
Je bent als het goed is al vertrokken, dus je kunt het zelf beantwoorden, maart toch.
Nee en nee: verder niets nodig, en hoeft je niet aan te melden. Het Field Manual stelt a priori dat B-visum de voorkeur heeft over VWP.
Gr., Flipje

Gr., Flipje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht