Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel stage amerika
Hotel stage amerika
Hoi allemaal,
Ik kijk al een tijdje mee op het forum maar blijf met een aantal vragen zitten. Ik studeer toerisme en ga in september 2012 tot en met januari 2013 op stage. Dit wil ik graag in een hotel. Mijn voorkeur ging uit naar San diego dus daar heb ik naar 7 verschillende hotels een brief gestuurd maar bijna elk van deze hotels neemt geen interns aan. Nu ben ik toch gaan uitbreiden naar andere steden. Heb een aantal e-mails naar hotels in Santa Monica gestuurd. Maar van Santa monica weet ik niet echt veel dus mijn vraag aan jullie.. Wat is jullie mening over Santa Monica? Wat voor mensen? Veilig? Hoe is het openbaar vervoer? Is er genoeg te doen overdags en savonds? Ligt alles een beetje bij elkaar (de meeste hotels liggen centraal maar liggen de winkels en restaurants etc dichtbij?) Zijn er eventueel nog andere steden die jullie me zouden kunnen aanraden? (Voorkeur ligt echt bij de west-kust dus hoef geen opties met oost-kust steden:P)
Alvast bedankt!
Ik kijk al een tijdje mee op het forum maar blijf met een aantal vragen zitten. Ik studeer toerisme en ga in september 2012 tot en met januari 2013 op stage. Dit wil ik graag in een hotel. Mijn voorkeur ging uit naar San diego dus daar heb ik naar 7 verschillende hotels een brief gestuurd maar bijna elk van deze hotels neemt geen interns aan. Nu ben ik toch gaan uitbreiden naar andere steden. Heb een aantal e-mails naar hotels in Santa Monica gestuurd. Maar van Santa monica weet ik niet echt veel dus mijn vraag aan jullie.. Wat is jullie mening over Santa Monica? Wat voor mensen? Veilig? Hoe is het openbaar vervoer? Is er genoeg te doen overdags en savonds? Ligt alles een beetje bij elkaar (de meeste hotels liggen centraal maar liggen de winkels en restaurants etc dichtbij?) Zijn er eventueel nog andere steden die jullie me zouden kunnen aanraden? (Voorkeur ligt echt bij de west-kust dus hoef geen opties met oost-kust steden:P)
Alvast bedankt!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel stage amerika
Helpt je school daar niet bij? Zo nite: schiet op zoveel mogelijk doelen, heel misschien raak je dan wel iets. Door selectief te zijn, verklein je je kansen.
Ook denk ik dat hotels in 'fancy' steden veel meer vragen krijgen, dan bv. een hotel in een toffe maar misschien niet zo tot de verbeelding sprekende stad. Dus misschien daar je kansen eens wagen? Kwestie van, als ze al iemand aan nemen met dit soort visum, niet met 200 concurrenten te zitten voor hetzelfde jobke.
Ook denk ik dat hotels in 'fancy' steden veel meer vragen krijgen, dan bv. een hotel in een toffe maar misschien niet zo tot de verbeelding sprekende stad. Dus misschien daar je kansen eens wagen? Kwestie van, als ze al iemand aan nemen met dit soort visum, niet met 200 concurrenten te zitten voor hetzelfde jobke.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lees dit topic eens viewtopic.php?f=13&t=36708&p=621178&hilit=college+of+the+ozarks#p621178
Ik heb hier een jaar doorgebracht en ook stage gelopen.
Branson heeft meer dan 50.000 hotelbedden met hotels van groot kaliber. Ook heeft het college een hospitality programma.
Groot voordeel is dat je vrij voordelig een kamer en eten etc kan regelen.
Een jaar stage lopen en alles zelf moeten betalen is erg kostbaar.
Je mag namelijk niet betaald worden voor je stage
Ik heb hier een jaar doorgebracht en ook stage gelopen.
Branson heeft meer dan 50.000 hotelbedden met hotels van groot kaliber. Ook heeft het college een hospitality programma.
Groot voordeel is dat je vrij voordelig een kamer en eten etc kan regelen.
Een jaar stage lopen en alles zelf moeten betalen is erg kostbaar.
Je mag namelijk niet betaald worden voor je stage
Ervaringen stage-usa
Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar een Hospitality stage in Amerika en ik ben een beetje ten einde raad (heb al contact gehad met meerdere hotels maar allemaal zeggen ze pas vacatures of openingen binnen te krijgen in mei/juni (terwijl mijn stage in september begint en ik in juli een stage geregeld moet hebben) Dit is voor mij dus te laat. Daarom overweeg ik om gebruik te maken van een bemiddelingsbureau, ik heb al meerdere bedrijven opgezocht op het internet en degene die mij het beste leek was die van stage-usa van stage-usa.nl. Ik heb ook even kort e-mail contact gehad met hun en alles klonk heel aardig. Maar het minpuntje is dat ik nergens reviews, beoordelingen over ervaringen kan vinden over dit bedrijf, dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring met hun hebben. Ik hoor het graag!
xx Anna
**Samengevoegd met reeds bestaande topic van Anna. **
Ik ben opzoek naar een Hospitality stage in Amerika en ik ben een beetje ten einde raad (heb al contact gehad met meerdere hotels maar allemaal zeggen ze pas vacatures of openingen binnen te krijgen in mei/juni (terwijl mijn stage in september begint en ik in juli een stage geregeld moet hebben) Dit is voor mij dus te laat. Daarom overweeg ik om gebruik te maken van een bemiddelingsbureau, ik heb al meerdere bedrijven opgezocht op het internet en degene die mij het beste leek was die van stage-usa van stage-usa.nl. Ik heb ook even kort e-mail contact gehad met hun en alles klonk heel aardig. Maar het minpuntje is dat ik nergens reviews, beoordelingen over ervaringen kan vinden over dit bedrijf, dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring met hun hebben. Ik hoor het graag!
xx Anna
**Samengevoegd met reeds bestaande topic van Anna. **
Re: Ervaringen stage-usa
Eerste linkje heb ik al gekeken, staan maar 3 ervaringen op en allemaal geen bedrijf gebruikt of via school. Tweede linkje heb ik ook al naar gekeken maar dit bedrijft komt niet echt goed uit de verf bij de vele beoordelingen dus hier heb ik geen vertrouwen in.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik weet een betrouwbaar college in California dat een stagebureau heeft voor buitenlandse studenten die in de buurt LA/Palm Springs een stage op maat zoeken, o.a. op het gebied van hospitality management, tourism, event management etc. dus ook in hotels, op golf resorts, country clubs, spas etc... Regelen ook papierwerk voor J1 visum.
Stuur maar even een PB dan kan ik je alle info mailen.
Stuur maar even een PB dan kan ik je alle info mailen.
Facebook: https://www.facebook.com/groups/ustudyemail
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/marinameijer
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/marinameijer
Neem een kijkje in Las Vegas. Daar zitten genoeg hotels + er zitten Nederlanders die op leidinggevende posities zitten op het gebied van interns. Tenminste een jaar geleden nog...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht