Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

stage regelen tips

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Jullian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: stage regelen tips

Bericht door Jullian »

Vandaag mijn vlucht geboekt. Ik vlieg met delta airlines met een tussen top in Atlanta. Ik ben benieuwd of het overstappen goed gaat. Atlanta is echt super groot :shock: . Ik las dat je een I-94 card moet invullen in het vliegtuig is dat zo? Moet je ook een esta formulier invullen als je een j-1 visum hebt?

Het komt wel erg dicht bij 25 april ga ik al:D :D :D heb er echt veel zin in!!!
RPVDD
Amerikafan

Bericht door RPVDD »

Ontzettend veel succes en vooral plezier Jullian.

Nu heb ik wel een vraagje. Je krijgt 400 euro studiefinanciering, is dit bedoeld voor huisvesting?
Ik wil namelijk in Amerika gaan studeren en vroeg me de bedragen van de stufi af. Ik kan nergens een calculator vinden namelijk.
Keep dreaming, that certain day will come..
Jullian
Amerika-ontdekker

Bericht door Jullian »

Leuk dat je ook wil studeren in de VS.

Ik krijg 400 dollar van mijn stage bedrijf. En je kunt 240 studiefinancering krijgen als je uitwonend bent. Maar je kunt ook je OV opzeggen dan krijg je ook 90 euro. :thumbup:

Ik hoor het nog wel als je vragen hebt. :!: :!: :!:
RPVDD
Amerikafan

Bericht door RPVDD »

Jij gaat inderdaad stage lopen en werken daar, ik alleen studeren. Met 240+90 per maand ga ik het niet redden, dus ik zal even verder moeten informeren.

Wel ben ik benieuwd naar wat je allemaal mee gaat nemen? 1/2 koffers? Alleen kleren of ook persoonlijke spullen (fotó's oid)?
Jullian
Amerika-ontdekker

Bericht door Jullian »

ik neem 2 koffers mee. Een tweede koffer is 50 euro extra. :D . Plus een kleine koffer als handbagage. Natuurlijk neem je veel kleren mee maar ik neem ook wat foto's, dvd's, laptop, schoolboeken heb na mijn stage meteen examen :( . En ik moest ook nette kleren meenemen.

Waar en wat wil je gaan studereren in de VS? Is wel echt vet. Ik wou eerst naar high school maar heb het toch niet gedaan (baal er nog steets van :( ). Ik zou er wel ruim de tijd voornemen om alles te regelen. Ik ben eind september begonnen met regelen en ik was net op tijd klaar. :thumbup:
RPVDD
Amerikafan

Bericht door RPVDD »

http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 13&t=40606

Dit is mijn topic. Ik wil graag in Amerika mijn bachelore-diploma in Economie gaan halen en daarnaast gaan voetballen. Ik begin nu pas net met dingen regelen, dus ik ben benieuwd!

Wat is jouw ervaring met het regelen van een visum en het doen van de TOEFL-test? Snel en makkelijk geregeld of kost dit echt maanden?
En waar heb jij je diploma's laten vertalen in het Engels? Ik zag laatst een site wat 50 euro per document kost!!?
Jullian
Amerika-ontdekker

Bericht door Jullian »

sorry voor mijn late antwoord :D . Weet je al wat voor een soort visum je nodig hebt. Ik heb het via de AHA gedaan.Dat is een goed gekeurd bedrijf door de overheid van Amerika. Het J-1 visum dat ik hebt is voor het Visitor Exchange programm. Moet je even googlen ik weet er ook niet alles over. Toen ik was aangenomen kreeg ik een DS2019 formulier thuis gestuurd. Dan Kun je een afspraak maken met het consulaat. Ik weet verder niks over TOEFL test ook hoefde ik geen diploma's te vertalen. Ik zou eerst goed gaan informeren welk visum je nodig hebt. Voor het DS2019 formulier heb ik best lang op moeten wachten. Dus ik zou zeker 5 tot 6 maanden voor bereiding tijd er voor nemen. Ik ben in September begonnen met alles te regelen en ik was net optijd klaar. Ik zou er rustig de tijd voor nemen dat je zeker weet dat je alles hebt. :thumbup:

Veel succes alvast :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer