Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DS-2019
-
- Amerika-newbie
DS-2019
Beste allemaal,
Ik heb al een heleboel gelezen op deze site maar een vraag blijft toch een beetje onbeantwoord.
Hoe zit het nou precies met dat DS-2019 formulier.. Ik ga stage lopen bij een overheidsorgaan in New York, kunnen zij mij dat formulier geven? Of kunnen zij mij helpen om hieraan te komen? Zo niet, hoe kom ik dan aan een dergelijk formulier? Of moet mijn opleiding juist dit formulier geven?
Hoor het graag van iemand!
Ik heb al een heleboel gelezen op deze site maar een vraag blijft toch een beetje onbeantwoord.
Hoe zit het nou precies met dat DS-2019 formulier.. Ik ga stage lopen bij een overheidsorgaan in New York, kunnen zij mij dat formulier geven? Of kunnen zij mij helpen om hieraan te komen? Zo niet, hoe kom ik dan aan een dergelijk formulier? Of moet mijn opleiding juist dit formulier geven?
Hoor het graag van iemand!
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: DS-2019
Ik zou beginnen met informeren bij je stageplek, die zouden dat moeten weten als ze inderdaad een DS-2019 kunnen leveren. Als ze geen DS-2019 kunnen afgeven dan zul je een (commercieel) stagebemiddelingsburo in de hand moeten nemen. Ik neem aan dat je opleiding niet in de VS zit, dus die zullen geen DS-2019 kunnen afgeven.