Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

op ESTA na F1?

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
USInsider
Amerika-expert

Re: op ESTA na F1?

Bericht door USInsider »

Leuk dat je je even meldt ! Veel plezier tijdens je verblijf in de US en ook veel succes met 'ShaniceCorp' activiteiten.
shanicek
Amerika-ontdekker

Bericht door shanicek »

Heeft het trouwens invloed op je volgend reizen naar Amerika als je een keer door secondary inspection moest?
An Actress On Her Way From Holland to Hollywood -http://starsintheeyesblog.com
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Het staat in ieder geval wel genoteerd. Moest je er nu 2 jaar tussen laten, en dan voor 2 weken gaan, dan denk ik niet dat men lastig gaat doen. Maar als je binnen het jaar nog eens terug gaat, en zeker voor een periode die langer is dan de standaard vakantie, dan kan het lastig worden. Maar het zal altijd afhangen van de immigrations ambtenaar.
In ieder geval hoop ik dat je harde werken deze keer zijn vruchten draagt, en dat je volgende keer gewoon met een artiestenvisum binnen kan komen. :thumbup:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Daarom schreef ik al eerder, juist als je vaker gaat is het beter kortere bezoeken te maken. Die 90 dagen - de max op een VWP - is eenmalig geen probleem, maar jij bent al vaker naar de US gegaan, en dan gaan er toch vlaggetjes ophoog bij een zo langdurig bezoek.
shanicek
Amerika-ontdekker

Bericht door shanicek »

Dankjewel allen! En lief van Kastelke! Ik hoop ook de volgende keer op een artiestenvisum te kunnen gaan. De komende maanden zullen het leren...
An Actress On Her Way From Holland to Hollywood -http://starsintheeyesblog.com
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Shanice, jij bent iemand die duidelijk naar een doel toewerkt, en niet iemand die dromerig zegt "Ik wil actrice in Amerika worden" en denkt dat het dan allemaal wel vanzelf zal komen, dat men echt op zo'n inhoudsloos dromertje zit te wachten. Je werkt er hard voor, investeert in je opleiding, je Engels is veel beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, en ik volg je blog al een tijd en heb de indruk dat je ook intelligent bent.
(al hebben 'domme blondjes' het soms makkelijker, als ze maar het juiste vriendje hebben ;-) )
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

kastelke schreef: (al hebben 'domme blondjes' het soms makkelijker, als ze maar het juiste vriendje hebben ;-) )
En die vriendjes zijn dan meestal getrouwd met de "intelligente blondjes." :mrgreen: :wink:
Groet,

Old Faithful
smittenimmigrant
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door smittenimmigrant »

/humorloze feministmodus aan/

Ho maar, ho maar. Zo kan het wel weer met de grappen over vreemdgaande mannen en mannen-gebruikende vrouwen.

/humorloze feministmodus uit/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer