Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zwanger van Amerikaan

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Hermine
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Zwanger van Amerikaan

Bericht door Hermine »

Hey

Ik zit met een redelijk moeilijke situatie waar ik nu geen raad mee weet.

Ik heb een jaar gereisd in Nieuw Zeeland en ik ben daar iemand , een Amerikaan tegen gekomen waar ik nu een relatie mee heb.
Nu ben ik al zeven weken zwanger van hem . We zijn allebij heel blij. Maar het ziet er allemaal
zo moeilijk uit. Ik wil sowieso thuis bevallen maar ik wil ook dat de papa bij ons kan zijn en ook legaal kan werken.

Heeft iemand hier ervaring mee?? Moeten wij trouwen? Kan hij tijdens een toeristenbezoek met mij trouwen?
Maakt dat het makkelijker?

GroetjeS !!
Hockey
Amerika-expert

Re: Zwanger van Amerikaan

Bericht door Hockey »

Hallo Hermine, wees welkom hier. Dit is een vraagstuk waar ik geen ervaring mee heb, en weinigen. Andersom hebben we meer ervaring mee. Wel zag ik twee donderdagen terug op NL 1 het programma over een vrouw die met hetzelfde probleem zat, maar dan een Ghanees als partner had. En het bleek dat het IND meer informatie heeft.
Voor een kort bezoek staan de eisen hier. Voor permanent iemand naar Nederland halen staan de eisen hier. Sowieso handig om die site eens door te spitten. Begin dan bij de Klantdienstwijzer waar ik ook mijn informatie vond.
Raelly
Amerika-newbie

Bericht door Raelly »

Hoi Hermine,

Een site waar je ook heel veel informatie kan vinden is http://www.buitenlandsepartner.nl Daar lezen en schrijven allemaal gelijkgestemden, mensen die hun geliefde/familie naar NL proberen te halen.
Veel succes!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hermine, hartelijk welkom bij Alles Amerika.

Jij schrijft:
Hermine schreef:Ik wil sowieso thuis bevallen maar ik wil ook dat de papa bij ons kan zijn en ook legaal kan werken.
Waar is thuis, is dat in Nederland?
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
ninchursanga
Amerika-ontdekker

Bericht door ninchursanga »

Je zou ook op het forum http://community.expatica.com/forums kijken. Expatica is bedoeld voor buitenlanders die in Nederland wonen en daar vindt je welicht meer over ervaringen van anderen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer