Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

werken in Amerika

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
arja van emst
Amerikafan

Re: werken in Amerika

Bericht door arja van emst »

adam747 schreef:Ik ben faliekant tegen lenen tenzij geen enkele andere opties mogelijk zijn. Studeren in Amerika is idd niet goedkoop ........

...... Het aangaan van schulden wordt op deze manier wel op jong leeftijd gestimuleerd.
arja van emst schreef: Lenen voor je studie is volgens mij investeren in je toekomst, en daar is niets mis mee.
Met lenen voor een studie(naast de studiebeurs) bedoel ik het volgende: een aanvulling op de studiebeurs om zo de studie te kunnen bekostigen (in Nederland). Niet om een studie die de TS heeft gevolgd in NY. Ik vind het ook geen goed plan dat je de studielening gebruikt om op vakantie te gaan of er een vorstelijk uitgaansleven op na te houden. Hier heb je bijbaantjes voor.
Wanneer je naar de USA wilt om een studie te gaan volgen lijkt het mij inderdaad verstandiger om eerst te gaan sparen (ipv te lenen) voor je aan de studie gaat beginnen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer