Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitgifteplaats paspoort dat gedrukt is in buitenland
Uitgifteplaats paspoort dat gedrukt is in buitenland
Op het DS-160 formulier (voor de verlenging van een J-1 visum) wordt gevraagd naar de uitgifteplaats en land van mijn paspoort, maar dat staat er mooi niet op. Normaal staat er bij instantie/authoriteit "burgermeester van ...", maar ik heb mijn (Nederlandse) paspoort hier laten verlengen, dus daar staat enkel "Minister van buitenlandse zaken".
Weet iemand wat ik hier het beste in kan vullen?
Bij "City where issued": Los Angeles (Ambassade waar ik em aangevraagd heb), Washington D.C (waar het paspoort gedrukt is) of gewoon domweg "Minister van buitenlandse zaken" want dat is per slot van rekening het enige wat erin staat.
En bij "Country/Region where issued"? Nederland of Verenigde Staten?
Laat me weten of iemand hier ervaring mee heeft.
Weet iemand wat ik hier het beste in kan vullen?
Bij "City where issued": Los Angeles (Ambassade waar ik em aangevraagd heb), Washington D.C (waar het paspoort gedrukt is) of gewoon domweg "Minister van buitenlandse zaken" want dat is per slot van rekening het enige wat erin staat.
En bij "Country/Region where issued"? Nederland of Verenigde Staten?
Laat me weten of iemand hier ervaring mee heeft.
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Uitgifteplaats paspoort dat gedrukt is in buitenland
Country/region where issued is in ieder geval The Netherlands.
City where issued: in ons paspoort staat er: Ambassadeur te Washington, dus Washington DC, USA.
Zie ook: http://www.immihelp.com/visas/ds-160-fo ... ation.html
City where issued: in ons paspoort staat er: Ambassadeur te Washington, dus Washington DC, USA.
Zie ook: http://www.immihelp.com/visas/ds-160-fo ... ation.html
Re: Uitgifteplaats paspoort dat gedrukt is in buitenland
Bedankt voor het antwoord en de link!
Ik heb verder nog even nagezocht wat er op de chip staat, en kennelijk staat daar de code van de RSO waar het paspoort uitgegeven is (linkje). Volgens deze pagina en dit document is dat inderdaad Washington DC. Raar dat ze dat niet meer op het paspoort zetten.

Ik heb verder nog even nagezocht wat er op de chip staat, en kennelijk staat daar de code van de RSO waar het paspoort uitgegeven is (linkje). Volgens deze pagina en dit document is dat inderdaad Washington DC. Raar dat ze dat niet meer op het paspoort zetten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2308 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x
-
- 6 Reacties