Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
H1b/H4 first entry
-
- Amerika-ontdekker
H1b/H4 first entry
Hallo,
volgende week mogen we onze paspoorten gaan ophalen.
Graag had ik wat info over de eerste keer aan de grenscontrole met ons H1b/H4 visum.
Is het vergelijkbaar met een Esta entry of is het omslachtiger? (hebben kind en 2 katten bij)
We verhuizen halfweg juli, maar mijn man zal waarschijnlijk al eens een keertje eerder, alleen naar ginder moeten. Als hij zijn first entry al heeft gehad, zou dat interessanter zijn voor ons (vrouw en kind) of niet? Ik denk maar aan tijd en onze twee katten…
bedankt
volgende week mogen we onze paspoorten gaan ophalen.
Graag had ik wat info over de eerste keer aan de grenscontrole met ons H1b/H4 visum.
Is het vergelijkbaar met een Esta entry of is het omslachtiger? (hebben kind en 2 katten bij)
We verhuizen halfweg juli, maar mijn man zal waarschijnlijk al eens een keertje eerder, alleen naar ginder moeten. Als hij zijn first entry al heeft gehad, zou dat interessanter zijn voor ons (vrouw en kind) of niet? Ik denk maar aan tijd en onze twee katten…
bedankt
Re: H1b/H4 first entry
Onze H1B entry was sneller dan de keren met een Esta. We kregen letterlijk geen enkele vraag! Misschien ook wel een beetje uitzonderlijk, maar goed, aan de andere kant heb je met een goedgekeurd H1B visum al veel controles achter de rug. Ik denk overigens dat het weinig uit zal maken of het zijn eerste entry is of niet.
Succes!
Succes!
-
- Amerika-ontdekker
Ah ok, bedankt voor je reactie. 

-
- Amerika-ontdekker
Super.
A general certificate of health is not required by CDC for entry of pet cats into the United States, although some airlines or states may require them. However, pet cats are subject to inspection at ports of entry and may be denied entry into the United States if they have evidence of an infectious disease that can be transmitted to humans. If a cat appears to be ill, further examination by a licensed veterinarian at the owner's expense might be required at the port of entry.
Cats are not required to have proof of rabies vaccination for importation into the United States. However, some states require vaccination of cats for rabies, so it is a good idea to check with state and local health authorities at your final destination.
Cats are not required to have proof of rabies vaccination for importation into the United States. However, some states require vaccination of cats for rabies, so it is a good idea to check with state and local health authorities at your final destination.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt USInsider.
-
- Amerika-ontdekker
Voor wie met katten naar Miami reist:
bij aankomst in de luchthaven gaven we aan dat we met katten reisden. We moesten na de customs even apart. Er werd eens met een half oog naar het reismandje gekeken en dat was het. Geen controle van de papieren, geen inspectie van de katten.
Om Panama uit te raken hebben we heel wat $$ nodig gehad om de juiste reisdocumenten te verkrijgen, anders mochten ze niet mee in het vliegtuig. Alle verplichte inentingen waren voor de VS niet nodig.
Maar eind goed al goed… We zijn er
bij aankomst in de luchthaven gaven we aan dat we met katten reisden. We moesten na de customs even apart. Er werd eens met een half oog naar het reismandje gekeken en dat was het. Geen controle van de papieren, geen inspectie van de katten.

Maar eind goed al goed… We zijn er
Welcome !
- Max Kool
- Amerikakenner
Bij ons (L1/L2 visa) zelfde verhaal. Geen enkele vraag, allen even vingerafdrukken controleren, en " welcome to the United States" .
Netjes een opmerking gekregen dat onze paspoorten eerder verlopen dan onze L1/L2 visa, en hoe we moeten handelen als we nieuwe paspoorten hebben.
Zelfs de 5 kilo kaas (vacuum verpakt) netjes vermeld, was geen probleem.
Netjes een opmerking gekregen dat onze paspoorten eerder verlopen dan onze L1/L2 visa, en hoe we moeten handelen als we nieuwe paspoorten hebben.
Zelfs de 5 kilo kaas (vacuum verpakt) netjes vermeld, was geen probleem.
LA, LA, LA....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1768 Weergaves
-
Laatste bericht door BruceS
-