Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
I-20: verkeerde major ingevuld.
I-20: verkeerde major ingevuld.
Hey allemaal,
Ik heb een dringende vraag en ik hoop hier wat antwoorden te vinden.
Allereerst: de vraag heb ik al gesteld bij de onderwijsinstelling, maar ik ben niet helemaal gerustgesteld door het antwoord.
Op de I-20 staat een andere major ingevuld dan waar ik mij voor heb ingeschreven.
Dit had met een communicatiefout te maken die niet is hersteld. De onderwijsinstelling had mij gemaild met de vraag welke major het wordt. Mijn antwoord hebben ze helaas niet verwerkt in het formulier.
Afijn, ik wil nu een interview plannen maar weet niet of dit een issue zal worden tijdens het interview.
Volgens de onderwijsinstelling niet, want studenten veranderen vaak van major en belangrijk is dat zij de major die ik wil volgen ook aanbieden.
Weet iemand of dit klopt? En of het überhaupt tot ongemakkelijke vragen zal leiden tijdens het interview of dat een uitleg met mail erbij voldoende is.
Alvast bedankt voor het lezen en eventueel antwoorden op mijn vragen.
Ik heb een dringende vraag en ik hoop hier wat antwoorden te vinden.
Allereerst: de vraag heb ik al gesteld bij de onderwijsinstelling, maar ik ben niet helemaal gerustgesteld door het antwoord.
Op de I-20 staat een andere major ingevuld dan waar ik mij voor heb ingeschreven.
Dit had met een communicatiefout te maken die niet is hersteld. De onderwijsinstelling had mij gemaild met de vraag welke major het wordt. Mijn antwoord hebben ze helaas niet verwerkt in het formulier.
Afijn, ik wil nu een interview plannen maar weet niet of dit een issue zal worden tijdens het interview.
Volgens de onderwijsinstelling niet, want studenten veranderen vaak van major en belangrijk is dat zij de major die ik wil volgen ook aanbieden.
Weet iemand of dit klopt? En of het überhaupt tot ongemakkelijke vragen zal leiden tijdens het interview of dat een uitleg met mail erbij voldoende is.
Alvast bedankt voor het lezen en eventueel antwoorden op mijn vragen.
Re: I-20: verkeerde major ingevuld.
Ga je als undergraduate? Voor je eerste jaar? Dan kan ik me niet echt voorstellen dat het een probleem is voor het interview, en kun je het in de VS updaten. Als het gaat om een master of PhD zou het problematischer kunnen zijn. Mochten ze er naar vragen kun je eventueel zeggen dat je nog niet zeker weet wat je wilt doen maar dat de major die op het formulier staat je in elk geval interessant lijkt, oid. In undergraduate veranderen inderdaad veel mensen nog van richting.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Zorg dat je weet wat er op het formulier staat. Bij mijn interview werd er even naar gevraagd en werd er verder niet naar omgekeken. Zolang de info die jij geeft klopt met wat op je I-20 staat, zal er (in mijn ervaring) geen reden zijn om jou dat F-1 visum te weigeren.
Hey allemaal,
Ik heb nog een keer met de DSO en besloten het zo te laten.
Het gaat inderdaad om het eerste jaar van de studie.
Bedankt voor de input.
Ik heb nog een keer met de DSO en besloten het zo te laten.
Het gaat inderdaad om het eerste jaar van de studie.
Bedankt voor de input.