Ik heb net de ESTA's aangevraagd en hoewel ze zijn goedgekeurd heb ik een foutje gemaakt
De gegevens van het hotel voor de eerste nacht heb ik ingevuld bij 'aanspreekpunt VS' en dat had bij 'adres waar u in de VS verblijft' moeten staan.
Ik zag het toen ik net controleerde welke gegevens ik nog kan wijzigen.........gewoon niets van aantrekken omdat hij is goedgekeurd?
je ESTA is 2 jaar geldig, ook voor een volgende trip. Gegevens als hotel en vlucht kun je daarom altijd wijzigen .. ook als je bijv een mooiere aanbieding vindt en het vorige hotel annuleert ....
Met het huidige ESTA formulier kun je achteraf alleen emailadres +adresgegevens in de VS wijzigen EN er wordt niet gevraagd naar vluchten of aankomstdata.
Ik heb voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd naar de "US Customs and Border Patrol"..........en anders doe ik de aanvraag maar opnieuw, wel een beetje zonde van die $42
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.