Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

B1/B2 voor de tweede keer aanvragen.

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
said25
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: B1/B2 voor de tweede keer aanvragen.

Bericht door said25 »

dankje el voo rje geweldige advies ik ga er zeker voor zorgen dat i kal die kopietjes heb.
er word indd een brief geschreven door mijn moeder en haar aanstaande en die word gecertificeerd.
ik kan een foto vaan me kamer tonen en het huis.. ik heb foto.s van mij en mijn famillie ook ..

en dnakje wle voor je goede en advies en dankje wle voor de tips
said25
Amerika-ontdekker

Bericht door said25 »

danlje voor je geweldige tips.
het meeste heb ik al gelukkig en d ebroeven van me moeder en me best evriendin heb ik al dus ik hebe r nu alle vertrouwen in dat het goed komt x
Dulles
Amerikafan

Bericht door Dulles »

Succes!

Tip: zinnen met hoofdletters beginnen. Eerst in Word typen en dan de spellingscontrole uitvoeren. Daarna past het bericht plaatsen. Dat bevordert het lezen.
Jrabakker
Amerikakenner

Bericht door Jrabakker »

De opsomming van USInsider om goed beslagen ten ijs te komen is zeker belangrijk, maar houdt er terdege rekening mee dat ze tijdens je interview echt niet al die zaken gaan bekijken. Net zoals je eerste interview was, zal het hoogstens een paar minute duren.

Waarschijnlijk wordt je direct gevraagd wat er is veranderd sinds je laatste aanvraag dat je nu wel duidelijke banden hebt met Nederland en absoluut terug zal keren. Je zult heel snel moeten aantonen dat je inderdaad terug gaat naar NL, anders volgt er gewoon weer een afwijzing.

Vraag: wat is je nationaliteit, gewoon Nederlands? Of een ander land? Het verbaast me dat je uberhaupt de eerste keer voor een visum bent gegaan, hoe ben je tot die beslissing gekomen?
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

In de praktijk wordt inderdaad niet alles bekeken, maar je weet niet wat de Consular Officer WEL wil bekijken.
En dus sleep je zoveel mogelijk bewijs mee, beter mee dan om verlegen.
said25
Amerika-ontdekker

Bericht door said25 »

ja dat klopt ze zullen inderdaad niet ales bekijken wat er veranderd is dat ik bewijzne heb voor me terug keer naar nederland ongeacht wat.
said25
Amerika-ontdekker

Bericht door said25 »

allemaal bedankt voor de reactie.s het lijkt wel of het lot heeft toegeslagen maar i kkreeg dus gisteren een huurhuis aangeboden en die heb ik ook genomen dus als goe dis heb ik nu het laaste stukje wat mij bind aan nederland en dat ik zeker terug keer gr. said
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik begrijp uit een ander topic dat de 2e aanvraag ook afgewezen is?
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Een huurhuis dat is een begin, maar je moet meer binding met Ned. hebben - zeker na twee afwijzingen.
Ik denk dat je ook beter nu anderhalf, twee jaar kunt wachten vooraleer je een nieuwe poging doet.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer