Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visum vraagje
Natuurlijk is het zowieso het meest logisch om het zo te doen... Maar in het verleden is het me wel eens overkomen dat mijn Amerikaans paspoort net vervallen en nog niet vernieuwd was (in de tijd dat dat nog niet per post kon), en ik dus met mijn Belgisch paspoort de USA ben binnengekomen... wat dus eigenlijk onwettig is.
Geen probleem eigenlijk. Gewoon de US in en ook weer uit met mijn Belgisch paspoort (papiertje erin en bij vertrek er weer uit). Op zich leggen ze de "link" niet tussen mijn US en Belgisch paspoort. In hun computersysteem ben ik twee verschillende personen, denk ik. Maar zoals ik al zei, strikt genomen is het onwettig als ik het goed begrijp.
Voor alle duidelijkheid: ik woon in België.
Voor alle duidelijkheid: ik woon in België.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht