Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

F visum afgewezen

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Big_Mo
Amerika-expert

Re: F visum afgewezen

Bericht door Big_Mo »

Buiten het feit om dat je visum etc. hebt gekregen. Hoe ga je je school bekostigen in de VS? Studie financering bestaat hier helaas niet.

$12,049
Name In-State Tuition Out-of-State Tuition
Santa Barbara City College $1,374 $6,836
hallomeisje schreef: Omdat ik daar een opleiding sneller kan afronden waardoor ik hier dan naar het universiteit kan. Want tegenwoordig is het erg moeilijk om hier een baan te zoeken en vaak eisen ze ook dat je goed in engels moet zijn etc.
Wacht, met een city college degree kan je in Europa naar een Universiteit gaan? Voor je dit gaat doen en flink wat geld er in gaat steken zou ik dit inderdaad zoals Hockey zei, even heel goed uitzoeken. Het lijkt me heel sterk dat je na twee jaar City college naar universiteit in Nederland kan gaan. Ben geen expert, dus ik zal ook wat nieuws leren als dit werkt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer