Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eindelijk is het zover! Stage in New York is rond

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

StageNYCfall2007 schreef:Dat DS-2019 formulier hé? Moet je dat met de hand invullen? Op internet (google pictures) zie ik ze alleen met de pc ingevuld, maar dat kan toch niet?

Ik stuur binnenkort al mijn papieren op naar de Nuffic, en zij regelen dan via de CIEE een Form DS-2019. Ik hoop alles over een paar weken op te sturen.

(Ben eigenlijk al klaar, maar moet wachter op bankafschrift dat ik het geld gestort heb, en ik krijg een afschrift om de 4 weken... En heb er net één gehad)
DS-2019 vul jij niet in, je vult een aanvraag daarvoor in en iemand van nuffic maakt het ds-2019.
als je nu een bankafschrift nodig hebt, kun je er gewoon een van internet uitprinten, die zijn ook rechtsgeldig.
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
Tink
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tink »

Als het eruit ziet alsof het met PC ingevuld is dan komt dat omdat het een .pdf file was wat je online kunt invullen.

Wat betreft je bankafschriften, dat is een keus dat je ze maar 1 keer per maand krijgt.

Je gaat naar de bank of belt klantenservice en zegt dat je zo znel mogelijk afschrift zus en zo nodig hebt voor een bewijs.
Moet je waarschijnlijk een paar kwartjes voor betalen maar daar is overheen te komen toch? En dan heb je het binnen een dag of 2 in huis.
--
Tink
StageNYCfall2007
Amerikafan

Bericht door StageNYCfall2007 »

Bedankt voor jullie reacties.

Ik dacht namelijk dat je dat DS2019 zelf in moest vullen :) weet ik dat ook weer.

Tja, is het een keuze dat ik een afschrift 1x per maand krijg? Ik heb internetbankieren, en dan heb je dat gewoon.. :(

Maar goed, ik heb verder geen haast hoor. Stage is pas begin september :) stage is rond, moet nu alleen nog de benodigde studiepunten halen :x
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

StageNYCfall2007 schreef:Bedankt voor jullie reacties.

Tja, is het een keuze dat ik een afschrift 1x per maand krijg? Ik heb internetbankieren, en dan heb je dat gewoon.. :(
maar je hoeft dus helemaal niet op je bankafschrift te wachten, je kan het gewoon uitprinten...
"You're drunk again."
StageNYCfall2007
Amerikafan

Bericht door StageNYCfall2007 »

Ben ik nu ook achter ja 8) Bedankt.

Nog 1 belangrijke vraag:
Een maand geleden stuurde ik mijn I94w form op naar de US (om mijn vertrek te laten registreren).

Echter kost dit 4 maanden aan paperwork (zeggen ze). Denk je dat ik problemen kan krijgen hiermee bij het aanvragen van het DS-2019 formulier (zolang mijn vertrekt nog niet verwerkt is?).

Of moet ik de bewijzen (van vertrek) maar meesturen met mijn ds2019 applicatie?
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

StageNYCfall2007 schreef:Ben ik nu ook achter ja 8) Bedankt.

Nog 1 belangrijke vraag:
Een maand geleden stuurde ik mijn I94w form op naar de US (om mijn vertrek te laten registreren).

Echter kost dit 4 maanden aan paperwork (zeggen ze). Denk je dat ik problemen kan krijgen hiermee bij het aanvragen van het DS-2019 formulier (zolang mijn vertrekt nog niet verwerkt is?).

Of moet ik de bewijzen (van vertrek) maar meesturen met mijn ds2019 applicatie?
had je nog een I-94 in je paspoort zitten ofzo?
ik zou even met nuffic bellen of met het consulaat om te vragen hoe dit zit. ik zou zelf iig een begeleidende brief maken en de situatie uitleggen, met bewijs dat je vertrokken bent.
"You're drunk again."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer