Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kan ik terug naar de VS na een verblijf van 35 dagen?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank je! We hebben er al vaker naar gekeken, en ik dacht inderdaad te kunnen herinneren dat het gemiddeld genomen zo'n 60 (werk?)dagen duurt (filen in A'dam).
Mijn vrouw verblijft inderdaad legaal, en de verblijfsvergunning loopt nog tot september 2009.
Zoals het nu uitziet zullen we waarschijnlijk - als alles goed en door gaat - in de tweede helft van 2008 gaan verhuizen.
Vandaar dat ik wel eens benieuwd was wat ingeping allemaal tegen is gekomen waardoor het bij haar zo lang duurde - heeft zij dan niet in Nederland gefiled, maar in de VS? En als dat zo is: ik heb altijd gehoord dat je dan eigenlijk niet het land mag verlaten als je bezig bent met je verblijf te regelen, terwijl zij meerdere malen heen en weer is gevlogen.
Pure interesse dus over hoe zij e.e.a. aangepakt heeft...
Mijn vrouw verblijft inderdaad legaal, en de verblijfsvergunning loopt nog tot september 2009.
Zoals het nu uitziet zullen we waarschijnlijk - als alles goed en door gaat - in de tweede helft van 2008 gaan verhuizen.
Vandaar dat ik wel eens benieuwd was wat ingeping allemaal tegen is gekomen waardoor het bij haar zo lang duurde - heeft zij dan niet in Nederland gefiled, maar in de VS? En als dat zo is: ik heb altijd gehoord dat je dan eigenlijk niet het land mag verlaten als je bezig bent met je verblijf te regelen, terwijl zij meerdere malen heen en weer is gevlogen.
Pure interesse dus over hoe zij e.e.a. aangepakt heeft...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is het niet gewoon het handigst om een visum aan te vragen als je zo regelmatig naar Amerika wilt?
In de jaren 80 heb ik dat ook gedaan, toen ik best vaak op en neer ging,en dat was heel erg lang geldig.
Overigens geloof ik dat toen het vwp nog niet bestond?
Ik heb dat oude paspoort nog steeds ergens liggen, alle bladzijdes ongeldig gemaakt behalve het visum voor Amerika, ik heb dat toen gewoon nog gebruikt samen met mijn nieuwe paspoort (in 89 of zo).
Natuurlijk is eer wel veel veranderd in die tijd.
In de jaren 80 heb ik dat ook gedaan, toen ik best vaak op en neer ging,en dat was heel erg lang geldig.
Overigens geloof ik dat toen het vwp nog niet bestond?
Ik heb dat oude paspoort nog steeds ergens liggen, alle bladzijdes ongeldig gemaakt behalve het visum voor Amerika, ik heb dat toen gewoon nog gebruikt samen met mijn nieuwe paspoort (in 89 of zo).
Natuurlijk is eer wel veel veranderd in die tijd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht