Hier vallen motorvoertuigen inderdaad buiten, maar ik neem aan dat daar een verzekering op zit voor wie hem maar bestuurd. (Dat zal ik daar wel overleggen op het moment dat ik de auto gebruik, wat vast aan de orde zal zijn). Ik ben toch van plan me aan de regels te houden, dus ik verwacht geen aanklacht

Nou bedenk ik me opeens het volgende (misschien wordt het nu een beetje juridisch) - maar omdat ik nu WA verzekerd ben via iemand anders (omdat ik hier "thuis" woon, en dit geldig blijft tijdens stage) zal er toch geen aanspraak gemaakt kunnen worden op bezit van anderen? (Huis o.i.d., want dan zal ik toch gewoon zelf een verzekering afsluiten).
---
Ik heb nu een afspraak met het consulaat

Nog wat vragen, want ik heb geen lijstje oid van wat ik mee moet nemen.
- Kan ik mijn financiële staat gewoon bewijzen met een Nederlands bankafschrift of moet ik daar iets Engels van krijgen? (Ik heb al wel een Engelse verklaring van DUO). Ik kan ook bij en afschrijvingen downloaden, van elke periode die ik maar wel - dus dat zal wel goed zijn.
- Hoe lang duurt het voordat ik een bevestigingsmail van de afspraak krijg, zodat ik die ook kan meenemen?
- Die contacten die opgegeven moeten worden op je DS260 (other than immediate family), die wat kunnen vertellen over hoe en wat: nemen ze daar ook echt contact mee op? Ik heb mijn tutor (Studie loopbaan begeleider) en stagebegeleider gedaan namelijk.