Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Heb een vakantie visum, hoelang in NL blijven voor terugkeer
-
- Amerika-newbie
Heb een vakantie visum, hoelang in NL blijven voor terugkeer
Hej,
Ik heb een vraag, ik heb me al helemaal gek lopen zoeken naar een antwoord en kan niks vinden dushoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb nu een vakantie visum van 6 maanden moet in September naar huis en wil weer terug voor 3 maanden of langer, wet iemand of ik nieuw visum aan moet vragen of ik gewoon met hetzelfde visum terug maar naar de VS. Als ik op hetzelfde visum terug mag, weet iemand dan ook hoelang ik dat in NL moet bijven om terug te keren?
Alvast bedankt!
Evelien
Ik heb een vraag, ik heb me al helemaal gek lopen zoeken naar een antwoord en kan niks vinden dushoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb nu een vakantie visum van 6 maanden moet in September naar huis en wil weer terug voor 3 maanden of langer, wet iemand of ik nieuw visum aan moet vragen of ik gewoon met hetzelfde visum terug maar naar de VS. Als ik op hetzelfde visum terug mag, weet iemand dan ook hoelang ik dat in NL moet bijven om terug te keren?
Alvast bedankt!
Evelien
Als je een multiple-entry visa hebt, kun je op hetzelfde visum weer terug.
Een multiple-entry R B-1/B-2 (Visa R, Type B1, Class B2) is voorzien van een 'expiration date' en er staat "Entries: M" op het visum.
Je kunt hier zien waar je de "M" van een multiple-entry visa kunt vinden:

De vuistregel is dat je na een verblijf van drie of zes maanden in de U.S. eerst drie of zes maanden buiten het land dient te verblijven.
--john
Een multiple-entry R B-1/B-2 (Visa R, Type B1, Class B2) is voorzien van een 'expiration date' en er staat "Entries: M" op het visum.
Je kunt hier zien waar je de "M" van een multiple-entry visa kunt vinden:

De vuistregel is dat je na een verblijf van drie of zes maanden in de U.S. eerst drie of zes maanden buiten het land dient te verblijven.
--john
Hmmm mag ik dan ook wat vragen in dit topic?
Stel nou dat je eerst 3 of 6 maanden erheen gaat, mag je dan in die tijd ook trouwen daar dat je er voor altijd kan blijven? Ik heb iemand ontmoet en ik moet er niet aan denken om er 3 maanden te wonen en dan weer 3 naar huis te moeten
we moeten natuurlijk wel kijken of het ook klikt als we samen zouden wonen... dus 3 maanden is op zich goed om te zien of het wat is, maar daarna zou ik dus weer terug moeten naar huis
ik had gelezen als je met elkaar trouwt dat ik dan een Amerikaanse zou kunnen worden en daar dan kan blijven?

Stel nou dat je eerst 3 of 6 maanden erheen gaat, mag je dan in die tijd ook trouwen daar dat je er voor altijd kan blijven? Ik heb iemand ontmoet en ik moet er niet aan denken om er 3 maanden te wonen en dan weer 3 naar huis te moeten

-
- Amerika-newbie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5806 Weergaves
-
Laatste bericht door Bushmaster