Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DS-157
DS-157
Ik heb de zoek functie gebruikt, maar hier kon ik me antwoord niet mee vinden. Ik probeer het DS-157 form in te vullen. Nu weet ik alleen niet wat er bij vraag 13 (List all Professional, Social and Charitable Organizations to Which You Belong (Belonged) or Contribute (Contributed) or with Which You Work
(Have Worked)) van mij wordt gevraagt. Willen ze echt alle organizaties waar ik ooit bij heb gewerkt, gestudeert, etc. weten? Lijkt me het een erg klein vakje voor.
(Have Worked)) van mij wordt gevraagt. Willen ze echt alle organizaties waar ik ooit bij heb gewerkt, gestudeert, etc. weten? Lijkt me het een erg klein vakje voor.
Laatst gewijzigd door jitze op 31 jan 2008, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- DixieChick
- Amerika-expert
Re: DS-147
Ja, ze willen alles weten. Je behoort dus alles te noemen waar je ooit bij hebt gehoord (staat er trouwens niet iets bij als "vanaf je 16e"?, want dat is meestal het geval). En dus moet je heel klein schrijven
Je zou natuurlijk kunnen bedenken dat je sommige dingen kan samenvatten (uitzendwerk kan onder de naam van het uitzendbureau), dat je dingen zoals studenten activiteiten ook onder 1 noemer kan gooien, en dat het feit dat je op de 6e lid bent geweest van de lokale balletclub misschien niet zo interessant is. Maar dat staat er echter niet. Dus officieel willen ze alles weten.

Je zou natuurlijk kunnen bedenken dat je sommige dingen kan samenvatten (uitzendwerk kan onder de naam van het uitzendbureau), dat je dingen zoals studenten activiteiten ook onder 1 noemer kan gooien, en dat het feit dat je op de 6e lid bent geweest van de lokale balletclub misschien niet zo interessant is. Maar dat staat er echter niet. Dus officieel willen ze alles weten.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
Ik kan niet zo snel een formulier DS-147 vinden. Bedoel je misschien ook het DS-157 formulier? (Daar staat in ieder geval zo'n zelfde vraag 13 op) Bovenaan dat formulier staat 'Please attach an additional sheet if you need more space to continue your answers', dus gewoon een extra blad toevoegen en daarnaar verwijzen in de (te kleine) antwoordruimte.
Re: DS-157
Thanks! Bedoelde inderdaad 157.
In plaats van heel klein te schrijven of samen te vatten, is het veel makkelijker om gewoon in te vullen "please see attached" en dan een A4tje eraan te nieten met nummer en tekst van de vraag, en daaronder het antwoord op zoveel ruimte als je maar wilt.DixieChick schreef:Ja, ze willen alles weten. Je behoort dus alles te noemen waar je ooit bij hebt gehoord (staat er trouwens niet iets bij als "vanaf je 16e"?, want dat is meestal het geval). En dus moet je heel klein schrijven![]()
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."