Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van toeristenvisa naar J1
van toeristenvisa naar J1
Hallo,
Mijn naam is Aurélie. Ik studeer in juni af als interieurdesigner en zou graag in Amerika een traineeship gaan volgen.
Iemand die ik ken die in de jaren '90 naar Amerika is gegaan heeft aangeraden op op voorhand resume en soort miniportfolio te versturen naar de firma's,
naar daar te gaan onder toeristenvisa en die dan afbellen en aflopen om mij te gaan voorstellen.
Tot daar het wat vage stuk. De vraag is. Moest er een firma akkoord gaan. Hoe zit dat dan?
Kan ik als ik al in US ben mijn toeristenvisa omschakelen naar een J1-visum? Zelf heeft hij 1 jaar om de drie maand op en af gereisd met toeristevisa terwijl hij
eigenlijk al werkte. Zou dit nu nog pakken?
Mogen ze een buitenlander betalen voor een stage? en hoe loopt dat dan praktsich (rekening openen enzo )
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want vind er niet zoveel over.
Groetjes,
Aurélie
Mijn naam is Aurélie. Ik studeer in juni af als interieurdesigner en zou graag in Amerika een traineeship gaan volgen.
Iemand die ik ken die in de jaren '90 naar Amerika is gegaan heeft aangeraden op op voorhand resume en soort miniportfolio te versturen naar de firma's,
naar daar te gaan onder toeristenvisa en die dan afbellen en aflopen om mij te gaan voorstellen.
Tot daar het wat vage stuk. De vraag is. Moest er een firma akkoord gaan. Hoe zit dat dan?
Kan ik als ik al in US ben mijn toeristenvisa omschakelen naar een J1-visum? Zelf heeft hij 1 jaar om de drie maand op en af gereisd met toeristevisa terwijl hij
eigenlijk al werkte. Zou dit nu nog pakken?