Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

J1 visa exchange program (bureaus)

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
melanies869
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

J1 visa exchange program (bureaus)

Bericht door melanies869 »

Hoi!

Ik heb het forum een beetje afgespit maar kan niet echt de informatie vinden die ik zoek. Ik ben op zoek naar een traineeship bij een real estate bedrijf in Amerika. Nou zijn er verschillende bureaus die je helpen met het vinden van een bedrijf waar je een traineeship kan volgen, en je ook ondersteunen bij het gehele J1 visum proces. Nu zou ik graag meer te weten willen komen over die bureaus. Zijn er mensen die via hen een trainee plaats hebben bemachtigd en wat zijn de ervaringen van het verloop ervan. Het is nu Januari en ik probeer rond Juni/Juli die kant op te kunnen. Alle tips en adviezen zijn van harte welkom! Ik ben trouwens opzoek naar een plek in Ohio of Michigan. Ik hoor het graag!

Groetjes Melanie
Susannedeb
Amerika-ontdekker

Re: J1 visa exchange program (bureaus)

Bericht door Susannedeb »

Hi Melanie,

Voor je visum zou ik echt gaan voor Intrax uit Berlijn. Ze hebben het J-visum voor de beste prijs en werken ook snel. Je kunt dan vaak binnen 8 weken weg. Volgens mij hebben ze ook iets van een traineeship programm, maar daar ben ik niet mee bekend.

Succes!
New York is my Destination!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer