Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanvraag F1 visum
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Aanvraag F1 visum
Hallo,
ik ga in de toekomst een F1 visum aanvragen maar ik heb een vraag i.v.m de gevolgen van een mogelijke afwijzing.
Beïnvloed de afwijzing van een F1 visum mijn kansen op een mogelijke DV Lotterij green card in de toekomst of staat dat los van elkaar?
Ik had gelezen dat wanneer je de toegang tot de US is ontzegd je geen kans meer maakt, maar ik heb geen idee of dat hetzelfde is als een visum afwijzing.
Alvast bedankt
Jens
ik ga in de toekomst een F1 visum aanvragen maar ik heb een vraag i.v.m de gevolgen van een mogelijke afwijzing.
Beïnvloed de afwijzing van een F1 visum mijn kansen op een mogelijke DV Lotterij green card in de toekomst of staat dat los van elkaar?
Ik had gelezen dat wanneer je de toegang tot de US is ontzegd je geen kans meer maakt, maar ik heb geen idee of dat hetzelfde is als een visum afwijzing.
Alvast bedankt
Jens
Re: Aanvraag F1 visum
Geen invloed, dat staat los van elkaar.Jensvand90 schreef:Beïnvloed de afwijzing van een F1 visum mijn kansen op een mogelijke DV Lotterij green card in de toekomst of staat dat los van elkaar?
Wat heb je precies gelezen en waar?Jensvand90 schreef:Ik had gelezen dat wanneer je de toegang tot de US is ontzegd je geen kans meer maakt, maar ik heb geen idee of dat hetzelfde is als een visum afwijzing.
-
- Amerika-newbie
In het verhaal van Dennis op de website over zijn GC zegt hij na een tijdje het volgende ''als je al eens de toegang tot de VS ontzegd is, als je een medische aandoening hebt of als je nog lang moet sparen voordat je iets hebt dat je ook maar enigszins als "vermogen" kunt betitelen: vergeet het maar''
Ik wou even zeker weten dat dit niet hetzelfde was als een visum afwijzing vooraleer ik mijn aanvraag ging doen.
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik wou even zeker weten dat dit niet hetzelfde was als een visum afwijzing vooraleer ik mijn aanvraag ging doen.
Bedankt voor je snelle reactie!
- TwentseGijs
- Amerikafan
Jaa... ik snap wat je bedoeld.
1 van de vragen voor je visum zal zijn:"Is een eerder visum aan u geweigerd"
Deze vraag zal je dan met Ja moeten (?) beantwoorden en zo op een minder plezante plaats terecht komen.
Echter lijkt mij dat, als jij alles goed voorbereid voor je F1, je geen problemen hoeft te verwachten.
1 van de vragen voor je visum zal zijn:"Is een eerder visum aan u geweigerd"
Deze vraag zal je dan met Ja moeten (?) beantwoorden en zo op een minder plezante plaats terecht komen.
Echter lijkt mij dat, als jij alles goed voorbereid voor je F1, je geen problemen hoeft te verwachten.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht