Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Certificate of Eligibility fout in naam
-
- Amerika-ontdekker
Certificate of Eligibility fout in naam
Hallo,
Ik heb vandaag mijn Certificate of Eligibility voor een J1 visum ontvangen. Echter staat mijn tweede naam hier fout in (Rene ipv René). Heeft iemand enig idee of dit problemen zal opleveren? Ik had mijn gegevens wel gewoon juist ingevuld dus heb het idee dat het aan het systeem van de Amerikaanse overheid zelf ligt?
Hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb vandaag mijn Certificate of Eligibility voor een J1 visum ontvangen. Echter staat mijn tweede naam hier fout in (Rene ipv René). Heeft iemand enig idee of dit problemen zal opleveren? Ik had mijn gegevens wel gewoon juist ingevuld dus heb het idee dat het aan het systeem van de Amerikaanse overheid zelf ligt?
Hoop dat iemand me kan helpen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Certificate of Eligibility fout in naam
Geen probleem.
Accenten zijn niet gebruikelijk in het Amerikaans (Engels).
Accenten zijn niet gebruikelijk in het Amerikaans (Engels).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht