Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Indeling GSMNP...zo lastig.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
kellylelieveld
Amerika-ontdekker

Indeling GSMNP...zo lastig.

Bericht door kellylelieveld »

Hallo allemaal,

Onze 4de reis naar de states gaat in september plaatsvinden, maar jeetje, wat vind ik het dit keer lastig, vooral het gedeelte GSMNP. Ik hoop dat er ervaringsdeskundige zijn die mij kunnen helpen/ bevestigen.

Dag 12 Roanoke-Boone (tips wat we onderweg kunnen doen/zien?)
Dag 13 Boone-Lake lure Blue ridge parkway
Dag 14 Lake lure-Townsend (tips hoe te rijden, wat te zien?)
Dag 15 Townsend (hele dag voor gsmnp)
Dag 16 Townsend-chattanooga

Goede indeling?

Even voor de info
We reizen met de auto, we komen uit het noorden (ny/washington/ shenandoah np). We reizen met dochter van 1,5 jaar. we houden van mooie natuur en leuke trails tot 5 km.
Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt!
rijocaer
Amerikakenner

Re: Indeling GSMNP...zo lastig.

Bericht door rijocaer »

Het is al weer jaren geleden dat ik bij Boone in de buurt was. Maar je kan iets verder naar het zuiden, Grandfather Mountain bezoeken.
Lake Lure- Chimney Rock en Lynville falls?
Dan naar westen richting Cherokee, door het park (hoogste punt Clingman's Dome bezoeken, verhard wandelpad) en net voor het bezoekers centrum links- Little River Road richting Townsend. Waar verblijven jullie in Townsend?
Vanuit Townsend hwy 411 S richting Madisonville, dan of een stop in Sweetwater-Lost Sea, of net buiten Maryville Hwy 129 richting Robinsville en in Robinsville de Cherohala Skyway richting Tellico Plains en dan van daar uit verder Hwy 411 S -Cleveland -I 75-Chattanooga
Jolanda (Maryville TN)
rijocaer
Gast

Re: Indeling GSMNP...zo lastig.

Bericht door Gast »

Vergeet ook Asheville niet in NC - een heel leuk stadje!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer