Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

CMA Music festival

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
RobB
Amerika-ontdekker

CMA Music festival

Bericht door RobB »

Wij zijn grote countryfans en nu willen we in 2019 graag het CMA music festival in Nashville aandoen. We doen dit in 2019 omdat we graag een betaalbare airbnb zouden boeken. Als ik kijk naar het weekend van de CMA dit jaar zie ik prijzen rond de 250 dollar per nacht, als ik naar de volgende edities kijk (normaal telkens van donderdag tot zondag in de week volgend op de week waar Memorial Day in valt) zie ik dat dezelfde accomodaties op slechts 70 à 80 dollar per nacht kosten. Nu was ik benieuwd of er iemand op het forum al op dit festival is geweest. Hoe zit het qua drukte? En is het nodig om een ticket te kopen of zijn er genoeg gratis shows die de moeite zijn? En wat kost een gemiddeld ticket voor de avondshows? Ik zie nu enkel nog kaarten voor zitplaatsen achteraan het stadium voor ongeveer 230 dollar. En zijn alle bars ook open tijdens het festival? Is er al iemand in de Bluebird geweest en was dit de moeite? Moet je daarvoor reserveren? Het zou top zijn moest er mij iemand hiermee kunnen helpen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
mtl
Amerika-expert

Re: CMA Music festival

Bericht door mtl »

Google eens op CMA Music Festival. En het lijkt me normaal dat de hotelprijzen flink hoog zijn tijdens grote evenementen dus als voor zulke prijzen iets kan vastleggen dan zou ik zeker doen.
Duklo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door Duklo »

Met de vragen over CMA kan ik je niet helpen, maar wel met je vragen over The Blue Bird.

Wij zijn afgelopen zomer in The Blue Bird geweest en ja het is absoluut de moeite waard. In de week voorafgaand aan de dag dat je er heen wil gaan kun je online tickets boeken. Ons is dat niet gelukt omdat we toen onderweg waren dus moesten we aansluiten in de stand by rij. Er kunnen 90 personen binnen, 65 via reservering en 25 via stand by. Wij vonden het de moeite van het wachten absoluut waard.

Op ons blog een verslag over onze ervaringen; https://dukloinallestaten.wordpress.com ... ag-10-208/
RobB
Amerika-ontdekker

Bericht door RobB »

Wat een leuke ervaringen hebben jullie opgedaan zeg. En wat gek dat je echt acteurs uit de serie tegengekomen bent in Nashville. En dat ze dan nog echt muziek komen spelen ook. :D Ik ben eens benieuwd dat wij ook dit geluk mogen hebben want wij zijn ook fans van de serie.
Meggy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Meggy »

Wij waren afgelopen jaar per ongeluk in Nashville tijdens het festival :oops: Kwamen er pas achter toen we er waren (nog steeds geen idee hoe ik dat gemist kan hebben tijdens de voorbereidingen, haha). Het verklaarde wel de hoge hotelprijzen...

Ik vond het wel erg leuk om mee te maken, op veel plekken in het centrum waren dingen te doen, podia, give aways, etc. Overdag waren er al veel mensen op de been, maar was het op straat nog niet super druk. 's Avonds was het wel echt erg druk, met name op en rond Broadway. De bars hier zaten 's avonds ook allemaal bomvol, dus hier zijn we nergens binnen geweest.

Op het grasveld tegenover de Country Music Hall of Fame was een podium waar we o.a. Jamie Lynn Spears hebben zien optreden, dit was gratis toegankelijk. Her en der waren er nog meer kleinere podia waar je verder geen tickets voor hoefde te hebben.

We zijn ook naar de Grand Ole Opry geweest, geweldig om mee te maken (hier was verder niks 'speciaals' voor het festival). Blue Bird nog geprobeerd om vooraf tickets voor te krijgen via de site, maar dat lukte niet. Je kunt er ook in de rij staan geloof ik, maar daar hadden we niet zo'n zin in. Het was wel echt bloedheet die dagen, overal werden waaiers uitgedeeld en stonden sproeiers. Die hitte maakte het wat minder aangenaam om lang rond te lopen, in de zon was het echt niet te harden. Maar dat was misschien uitzonderlijk, zal wel niet elk jaar zo zijn...

Al met al vond ik het erg leuk om mee te maken!
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW

TheStates.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer