Wij waren afgelopen jaar per ongeluk in Nashville tijdens het festival

Kwamen er pas achter toen we er waren (nog steeds geen idee hoe ik dat gemist kan hebben tijdens de voorbereidingen, haha). Het verklaarde wel de hoge hotelprijzen...
Ik vond het wel erg leuk om mee te maken, op veel plekken in het centrum waren dingen te doen, podia, give aways, etc. Overdag waren er al veel mensen op de been, maar was het op straat nog niet super druk. 's Avonds was het wel echt erg druk, met name op en rond Broadway. De bars hier zaten 's avonds ook allemaal bomvol, dus hier zijn we nergens binnen geweest.
Op het grasveld tegenover de Country Music Hall of Fame was een podium waar we o.a. Jamie Lynn Spears hebben zien optreden, dit was gratis toegankelijk. Her en der waren er nog meer kleinere podia waar je verder geen tickets voor hoefde te hebben.
We zijn ook naar de Grand Ole Opry geweest, geweldig om mee te maken (hier was verder niks 'speciaals' voor het festival). Blue Bird nog geprobeerd om vooraf tickets voor te krijgen via de site, maar dat lukte niet. Je kunt er ook in de rij staan geloof ik, maar daar hadden we niet zo'n zin in. Het was wel echt bloedheet die dagen, overal werden waaiers uitgedeeld en stonden sproeiers. Die hitte maakte het wat minder aangenaam om lang rond te lopen, in de zon was het echt niet te harden. Maar dat was misschien uitzonderlijk, zal wel niet elk jaar zo zijn...
Al met al vond ik het erg leuk om mee te maken!