Vanavond was er in een restaurant in Durham, NC een klein Alles Amerika NC- Meetupje.
Nee.... geen overheerlijke satefoto's zoals in Beesd laatst. Wel bijna kroketten, maar helaas dat plan was mislukt.
Het was reuze gezellig om Guus en Blips in het "echies" te ontmoeten en van af het begin het gevoel te hebben dat we elkaar allang kenden, dankzij het forum en de blogs. Even een "kiekje" als bewijs natuurlijk......
Jammer dat ik niet ietsje dichterbij woon, dan was ik ook langs gekomen. Ik was trouwens wel maandag met een paar collega's downtown Raleigh. Daar zat een leuk Cajun restaurantje (a la carte en buffet) met live muziek. Heel gezellig. Jammer dat we na de lunch weer aan het werk moesten.
Marcel schreef:Jammer dat ik niet ietsje dichterbij woon, dan was ik ook langs gekomen. Ik was trouwens wel maandag met een paar collega's downtown Raleigh. Daar zat een leuk Cajun restaurantje (a la carte en buffet) met live muziek. Heel gezellig. Jammer dat we na de lunch weer aan het werk moesten.
Ja dat had heel leuk geweest, maar voor jou is het een heel stuk verder dan een half uurtje
Had nog niet van het restaurantje gehoord wat je vertelde trouwens.
Hee, wat leuk! Ik vroeg me al af, of er zoiets in de planning zat, toen ik las, dat Klaas naar NC ging. Van jullie drieen heb ik alleen Guus ontmoet, lijkt me weleens leuk om Raleigh te gaan verkennen, misschien kom ik je buurt nog eens onveilig maken, Petra . Het is daar in ieder geval warmer dan hier, dat vind ik wel wat op het moment!
Petra/VS schreef:Hee, wat leuk! Ik vroeg me al af, of er zoiets in de planning zat, toen ik las, dat Klaas naar NC ging. Van jullie drieen heb ik alleen Guus ontmoet, lijkt me weleens leuk om Raleigh te gaan verkennen, misschien kom ik je buurt nog eens onveilig maken, Petra . Het is daar in ieder geval warmer dan hier, dat vind ik wel wat op het moment!
Nou dat is zeker! Er ligt een aardig pak sneeuw bij jullie.
Hier wel fris, maar droog op het moment.(Al zal Blips het helemaal niet fris vinden) Maar voor Carolinian normen koud
And... if you are ever in the neighborhood.....
Staceybeesie schreef:
Ja dat had heel leuk geweest, maar voor jou is het een heel stuk verder dan een half uurtje
Had nog niet van het restaurantje gehoord wat je vertelde trouwens.
Yep, het was ongeveer 2 1/2 uur naar downtown Raleigh. Ik weet niet meer de naam van het restaurant, maar het was vlakbij het kruispunt van S Wilmington en Davie Street, tegenover een van de torens van Progress Energy.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.