Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis patenrene: Diepe Zuiden
Reis patenrene: Diepe Zuiden
Hoi allen,
Wij zijn een beetje aan het kijken om een reis te plannen naar het diepe zuiden.
Wij houden ervan om steden te bezoeken evenals een goede wandeling in de bergen.
Onze voorlopige tour is als volgt:
New Orleans 3 nachten
Beaux Bridge (Swamp tour) 1 nacht
Natchez 1 nacht
Tupelo 1 nacht
Nashville 2 nachten
chattanooga 1 nacht
Gsm (Gatlinburg) 3 nachten
Ashville 1 nacht
Savannah 1 nacht
Charleston 2 nachten
Alle tips en feedback ivm.wandelingen, hotels, restaurants zijn welkom.
Wij zijn een beetje aan het kijken om een reis te plannen naar het diepe zuiden.
Wij houden ervan om steden te bezoeken evenals een goede wandeling in de bergen.
Onze voorlopige tour is als volgt:
New Orleans 3 nachten
Beaux Bridge (Swamp tour) 1 nacht
Natchez 1 nacht
Tupelo 1 nacht
Nashville 2 nachten
chattanooga 1 nacht
Gsm (Gatlinburg) 3 nachten
Ashville 1 nacht
Savannah 1 nacht
Charleston 2 nachten
Alle tips en feedback ivm.wandelingen, hotels, restaurants zijn welkom.
Laatst gewijzigd door patenrene op 26 sep 2019, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Diepe Zuiden
Ik mis Memphis in jullie lijstje, bewust ? In de omgeving van Memphis heb je Clarksdale en daar heb je een heel leuk hotel: Shack Up Inn. Aanrader !
Tupelo moet je niet te veel van voorstellen, naast het geboortehuis van Elvis is er weinig/niets te beleven, wel kun je daarvandaan de Natchez Trace Parkway richting Nashville nemen.
Als je nog verder wilt rijden dan Savannah dan zou je ook nog St Augustine in de route op kunnen nemen, een van de oudste stadjes in Florida.
Tupelo moet je niet te veel van voorstellen, naast het geboortehuis van Elvis is er weinig/niets te beleven, wel kun je daarvandaan de Natchez Trace Parkway richting Nashville nemen.
Als je nog verder wilt rijden dan Savannah dan zou je ook nog St Augustine in de route op kunnen nemen, een van de oudste stadjes in Florida.
Hoi Sanook,
Bedankt voor de feedback
Idd Memphis is bewust niet in de route opgenomen.
Wij hebben Tupelo in de route opgenomen anders is de afstand Natchez-Nashville te groot
Bedankt voor de feedback
Idd Memphis is bewust niet in de route opgenomen.
Wij hebben Tupelo in de route opgenomen anders is de afstand Natchez-Nashville te groot
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Oh, tussen Nashville en Chattanooga heb je nog de Jack Daniel's distilleerderij (Lynchburg). Ook zeer de moeite waard.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Leuke reis! In plaats van Tupelo zou je ook kunnen overnachtingen in Oxford. Een erg charmant universiteitsstadje in Mississippi, tenzij je een reden hebt om in Tupelo te overnachtingen. Wij hebben ook zoiets gedaan, en ook Memphis overgeslagen.
Als het lukt, zou ik denk ik toch een overnachting plakken bij Savannah. New Orleans zou voor mij geen drie nachten hoeven, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Enige wat ik me afvraag:
Hoe ga je dat doen met vliegen? Heen op New Orleans, terug op Charleston?
Je zou namelijk kunnen kijken of je heen kunt vliegen op bijvoorbeeld Pensacola, en terug vanaf Jacksonville. Dat ligt allebei in Florida en zo betaal je geen one-way fee voor je auto.
Als je dat doet, moet je alleen wel Savannah en Charleston omdraaien, uiteraard. Dan zou je ook nog St. Augustine kunnen bezoeken.
Maar met dit soort aanpassingen, wordt de reis wel wat langer.
Als het lukt, zou ik denk ik toch een overnachting plakken bij Savannah. New Orleans zou voor mij geen drie nachten hoeven, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Enige wat ik me afvraag:
Hoe ga je dat doen met vliegen? Heen op New Orleans, terug op Charleston?
Je zou namelijk kunnen kijken of je heen kunt vliegen op bijvoorbeeld Pensacola, en terug vanaf Jacksonville. Dat ligt allebei in Florida en zo betaal je geen one-way fee voor je auto.
Als je dat doet, moet je alleen wel Savannah en Charleston omdraaien, uiteraard. Dan zou je ook nog St. Augustine kunnen bezoeken.
Maar met dit soort aanpassingen, wordt de reis wel wat langer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 4039 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 26 Reacties