Ik ben een roadtrip aan het voorbereiden voor de zuidoostelijke staten: Carolina's, Virginia's, Georgia. Mijn eerste gedachte ging uit naar het vliegen op Atlanta. Maar zijn er nog andere steden waar op gevlogen kan worden? Dit in het kader van de zoektocht naar voordelig vliegen.
Ik hoor het graag van jullie.
Groet, Pete.
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2014 Canada Zuid-Oost + VS Noord-Oost
2016 Route66 Chicago - St. Louis - vlucht - LV - LA
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
2019 Deep South + Glacier NP + Waterton
2020 Alaska of Zuid Oost (ging niet door)
Ja, maar het gaat me erom dat b.v. Delta/KLM er direct op vliegen. Of Lufthansa bijvoorbeeld vanuit Düsseldorf.
Pete
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
Bij voorkeur Schiphol, maar ik ben niet zo thuis in vinden van goede lijnen. KLM vliegt b.v. niet op alle steden van de US vanuit Schiphol. Dus als ik domweg Schiphol - Atlanta boek(zie ze in ieder geval hebben), dan kom ik misschien onnodige duur uit als bijvoorbeeld Brussel - Charlotte ook een optie is.
Ik hoop dat er forumleden zijn die deze lijnen kennen.....dat scheelt zoekwerk
Pete
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
Dan zou ik de iata matrix gebruiken. Hier kan je bijvoorbeeld Atlanta als bestemming invoeren maar je kan dan ook aangeven dat andere luchthavens binnen een straal van zoveel mijl ook een optie zijn.
De aankomststad is inmiddels bekend: Atlanta. Ik ben echter nog op zoek naar een mooie route door Georgia, South Car, North Car, Virginia en wellicht ook West Virginia meepikken. We willen hierbij ook de Great Smokey Mountains aandoen. Er zijn echter weinig voorbeelden bij de Roadbooks en Reisverslagen te vinden.
Kan iemand me helpen aan een route of tips?
Bedankt alvast.
Pete
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
Als petrolhead kan ik je in de GSM in ieder geval Tail of the Dragon at Deals Gap ten zeerste aanraden (mijn eega zat bijna kotsend naast me in de auto van ellende )
Haha, ik ben op zoek naar reisadvies he..... niet naar een echtscheiding
Maar ik hou ook wel van wat stuurwerk, dus zet hem op de lijst.
Pete
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
Sluit me aan bij Terpies, prachtig stukje weg. Kijk eens bij mijn blog, wij zijn vanuit Atlanta ook door de GSM gereden. Wie weet geeft het je wat ideeën voor een eigen reis.
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.