Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Over de minder bekende plaatsjes
- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
Over de minder bekende plaatsjes
Beste forumleden,
voor mij, mijn vriendin en een collega van haar breekt een heuglijke tijd aan. Op 18/05 zijn we weg.
Nu, voor de belangrijkste steden op onze ontwerproute heb ik dankzij jullie bijdragen al veel tips gevonden.
Wat ik nu graag zou weten, is of er in de minder bekendje plaatsjes op de route 'specialekes' te vinden zijn. Die collega spreekt maar over Indianensites, maar of dat nu zo interessant is...
Hierbij onze voorlopige routelijst : qua planning kan ik nog het volgende meedelen. We hebben alleen onze 3 nachten in NY gereserveerd, de huurauto ligt ook vast en we zouden graag de stranden van de Golf van Mexico bezoeken. Ik kijk uit naar jullie reacties !
Mvg,
Gert
voor mij, mijn vriendin en een collega van haar breekt een heuglijke tijd aan. Op 18/05 zijn we weg.
Nu, voor de belangrijkste steden op onze ontwerproute heb ik dankzij jullie bijdragen al veel tips gevonden.
Wat ik nu graag zou weten, is of er in de minder bekendje plaatsjes op de route 'specialekes' te vinden zijn. Die collega spreekt maar over Indianensites, maar of dat nu zo interessant is...
Hierbij onze voorlopige routelijst : qua planning kan ik nog het volgende meedelen. We hebben alleen onze 3 nachten in NY gereserveerd, de huurauto ligt ook vast en we zouden graag de stranden van de Golf van Mexico bezoeken. Ik kijk uit naar jullie reacties !
Mvg,
Gert
- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
lijst vergeten
Sorry, was mijn routelijst vergeten toe te voegen. Bij deze ....
Ny - Philadelphia - Baltimore - Annapolis - Washington - Knoxville - Nashville - Memphis - Vicksburg - Natchez - Baton Rouge - New Orleans - Pensacola - Aplachicola - Homosassa Spr - Orlando - Titusville - Miami.
Ny - Philadelphia - Baltimore - Annapolis - Washington - Knoxville - Nashville - Memphis - Vicksburg - Natchez - Baton Rouge - New Orleans - Pensacola - Aplachicola - Homosassa Spr - Orlando - Titusville - Miami.
Tussen Baton Rouge en New Orleans moet je zeker langs Nottoway Plantation en Oak Alley Plantation gaan!!! Jullie hebben dan waarschijnlijk al behoorlijk wat antebellum-huizen gezien, maar deze 2 zijn zeker ook de moeite waard! En je hoeft natuurlijk niet per se naar binnen te gaan. Gewoon even buiten kijken is ook leuk. En zeker bij Oak Alley kan je hele mooie foto's maken!
Ze liggen allebei aan / ten zuiden van de Mississippi. En het is een leukere weg om te rijden dan de snelweg.
Ze liggen allebei aan / ten zuiden van de Mississippi. En het is een leukere weg om te rijden dan de snelweg.

Ik ga zelf studeren in een plaatsje tussen Nashville in Knoxville, genaamd Cookeville. Hier ligt Burgess Falls dat hoort bij het Cumberland plateau.
http://www.cumberlandplateau.com/

http://www.cumberlandplateau.com/

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1984 Weergaves
-
Laatste bericht door Lennart