Zoals de 'kop' als zegt, heeft iemand suggesties op het gebied van mijn mooie wegen en plaatsen of 'attracties (geen pretparken) waar ik geweest moet zijn ? (voor het bezoeken van new york heb ik geen tips meer nodig )
De trip duurt 19 dagen ( in september) en hieronder volgt de globale route.
Start: Atlanta
-Memphis
-Nashville
-via de Blue Ridge Parkway naar Washington/Philadelphia
-via Lancaster (Amish) en het Finger Lake gebied naar de Niagara Falls
-via Canada of de USA ? naar Adirondack Park
Eindpunt: New York
Wat een supertip! Kende deze site nog niet Was nog aan het twijfelen wat wij gingen doen. Wij starten in Atlanta en eidigen er ook.
Nu door deze site een paar mooie trips door sout- en North Carolina en Tennessee.
Die site met byways is er ook in boekvorm, van National Geographic.
Het heet Guide to Scenic Highways and Byways en is oa bij Bol.com te koop (en het gaat voor het zoveelste jaar mee in mijn koffer!)
Jez schreef:Die site met byways is er ook in boekvorm, van National Geographic.
Het heet Guide to Scenic Highways and Byways en is oa bij Bol.com te koop (en het gaat voor het zoveelste jaar mee in mijn koffer!)
Wat een geweldig boek is dat, hè? Ik gebruik hem altijd bij het plannen van de routes en ik neem hem mee op reis!!!!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
T.G.I.F. schreef:Zoals de 'kop' als zegt, heeft iemand suggesties op het gebied van mijn mooie wegen en plaatsen of 'attracties (geen pretparken) waar ik geweest moet zijn ? (voor het bezoeken van new york heb ik geen tips meer nodig )
De trip duurt 19 dagen ( in september) en hieronder volgt de globale route.
Start: Atlanta
-Memphis
-Nashville
-via de Blue Ridge Parkway naar Washington/Philadelphia
-via Lancaster (Amish) en het Finger Lake gebied naar de Niagara Falls
-via Canada of de USA ? naar Adirondack Park
Eindpunt: New York
Ik ben benieuwd naar jullie tips !
Groeten,
Niels
Best veel in 19 dagen, vooral als je de steden ook een beetje wilt bekijken. Maar de Blue Ridge Parkway biedt al heel wat interessants. Ashevillein North Carolina is heel mooi met o.a. het Biltmore Estate.
In Virginia vind je de Natural Bridge, afhankelijk van hoeveel tijd je hebt leuk om te bezoeken.
Verder zijn er in Virginia in dat gebied een heel aantal mooie grotten te bezoeken. VooralLuray Cavernsis erg mooi.
Verder is rond Washington de George Washington Memorial Parkway heel mooi om te rijden. Daarlangs vind je ook Mount Vernonen Great Falls Park (zie mijn blog).
Op die route, die je beschrijft, zou je wekenlang bezig kunnen zijn met mooie dingen en nog niet alles gezien hebben .
Jez schreef:Die site met byways is er ook in boekvorm, van National Geographic.
Fijne tip !
En er is zelfs een heel nieuwe 2007 editie uit.
Ik ga het boek zeker bestellen.
Best veel in 19 dagen, vooral als je de steden ook een beetje wilt bekijken. Maar de Blue Ridge Parkway biedt al heel wat interessants. Ashevillein North Carolina is heel mooi met o.a. het Biltmore Estate.
In Virginia vind je de Natural Bridge, afhankelijk van hoeveel tijd je hebt leuk om te bezoeken.
Verder zijn er in Virginia in dat gebied een heel aantal mooie grotten te bezoeken. VooralLuray Cavernsis erg mooi.
Verder is rond Washington de George Washington Memorial Parkway heel mooi om te rijden. Daarlangs vind je ook Mount Vernonen Great Falls Park (zie mijn blog).
Op die route, die je beschrijft, zou je wekenlang bezig kunnen zijn met mooie dingen en nog niet alles gezien hebben .
Klopt dat het best veel is voor 19 dagen alleen zijn wij niet zo van de steden, alleen aan New York willen we wel een dag of 2 besteden. En als NY me dan erg goed bevalt ga ik er nog wel een x een weekje vakantie vieren
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.