Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies gevraagd voor zomerroute 2008 door zuidelijke staten

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Stan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Advies gevraagd voor zomerroute 2008 door zuidelijke staten

Bericht door Stan »

Beste forumgangers,

Volgend jaar zomer willen wij, een vriend en ik, een mooie reis door de zuidelijke staten en Florida maken. Ik heb al aan de hand van Mapquest een route uitgestippeld en hoor graag aanbevelingen tijdens onze route en eventueel commentaar. Zelf ben ik al eens in Dallas en Atlanta geweest, vandaar de relatief korte tijd dat wij er verblijven. In College Station (Texas) bezoeken wij het presidentiele museum van George Bush senior. Is het aantal dagen in New Orleans genoeg om een goede impressie van de stad te krijgen? En heeft iemand een suggestie voor een goede, veilige overnachtingsplaats tussen New Orleans en Atlanta?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Alvast dank,

Stan

Woensdag 9 juli Vlucht Amsterdam - Dallas
Donderdag 10 juli Dallas
Vrijdag 11 juli Dallas - Forth Worth
Zaterdag 12 juli Forth Worth - Austin
Zondag 13 juli Austin
Maandag 14 juli Austin - College Station - Houston
Dinsdag 15 juli Houston

Woensdag 16 juli Houston - New Orleans
Donderdag 17 juli New Orleans
Vrijdag 18 juli New Orleans
Zaterdag 19 juli New Orleans - Atlanta
Zondag 20 juli Atlanta
Maandag 21 juli Atlanta - Charleston
Dinsdag 22 juli Charleston

Woensdag 23 juli Charleston - Savannah
Donderdag 24 juli Savannah
Vrijdag 25 juli Savannah - Orlando
Zaterdag 26 juli Orlando
Zondag 27 juli Orlando
Maandag 28 juli Orlando - Miami
Dinsdag 29 juli Miami

Woensdag 30 juli Miami
Donderdag 31 juli Transfer Miami - Boston
Vrijdag 1 augustus Boston
Zaterdag 2 augustus Boston (‘s avonds terugvlucht naar Nederland)
Zondag 3 augustus Aankomst in Nederland
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Pete99
Amerikafan

Bericht door Pete99 »

Willen jullie echt per se naar Houston? Anders zou ik het overslaan en dan die tijd gebruiken voor het zuiden van Louisiana. Er zijn daar wel wat leuke plaatsjes, enkele mooie plantagewoningen (o.a. Oak Alley en Nottoway) en minder toeristische swamptours dan bij New Orleans.

En 2 hele dagen New Orleans is op zich wel voldoende om een indruk van de stad te krijgen. Al ben ik zelf wel benieuwd hoe het daar nu (na Katrina) is.
Stan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Stan »

Wij hoeven niet per sé naar Houston. Het zuiden van Louisiana lijkt ons ook erg mooi, dank voor de tip! Hopelijk kijken er nog een paar mensen kritisch naar onze route, want we hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden. Dus tips of suggesties zijn van harte welkom.
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Ik zou ook Houston overslaan. Ben in juni er net een week geweest en er is werkelijk niet veel te beleven.... Het enige wat echt heel leuk was was de Galleria Mall, 1 van de grootste van Texas geloof ik.

Vorig jaar zijn wij na een rondreis nog een week bij NO geweest en de omgeving. Wij hebben daar ook 2 nachten in plantation houses geslapen. De een was Oak Alley (zo mooi dat wij zelfs even erover dachten om daar volgend jaar te gaan trouwen) en de andere in een 'haunted' plantation: the Myrtles. Heel erg gaaf en zeker 1 van de spannendste overnachtigingen die wij hebben gemaakt :shock: :wink:

Omgeving daar is erg mooi, wij hebben 2 dagen lang allerlei plantatie bezocht en daarna naar Baton Rouge etc gereden. Dit is zeker meer een dag waard dan Houston.

Veel succes!
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Mis natuurlijk onze camping in Buffalo, zo'n 50 mijl van Bryan College :D Ben zelf nog nooit echt in Houston geweest, beetje erg groot en raketjes heb ik al in Florida bekeken. Dallas is leuker, ook meer cowboy.

Hoor wel wanneer je langs komt :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer