Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Job Market in Atlanta, Ga

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Esther E.
Amerika-newbie

Job Market in Atlanta, Ga

Bericht door Esther E. »

Dit is niet echt een vraag over reizen maar heeft meer betrekking op de job market in Atlanta. Aangezien er hier in Tennessee, de stad waar ik woon, niet genoeg mogelijkheden zijn om een goede baan te vinden. Althans, niet de banen waar ik geinteresseerd in ben. Ik heb rechten gestudeerd en zou heel graag willen werken voor een (Nederlands) internationaal bedrijf.

Ik weet dat er 32 Nederlandse bedrijven hun hoofdkwartier hebben gevestigd in Atlanta maar weet er slechts een aantal te vinden.

Kan iemand mij misschien meer informatie geven wat betreft (Nederlandse) internationale bedrijven in Georgia, voorkeur Atlanta?

Thanks!!!!!
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Misschien is deze Link wat voor je

http://www.atlantahollandclub.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer