Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leuke plaatsen in Georgia

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
dennis1991z
Amerika-newbie
Contacteer:

Leuke plaatsen in Georgia

Bericht door dennis1991z »

Hallo,

Ik ben dus aan't kijken naar plaatsen in Georgia, en vroeg mij af, welke plaatsen leuk zijn om te bezoeken, en/of eventueel in te wonen.
Afbeelding
Dit is Gainesville, een plaats waar ik op dit moment helemaal gek op ben. Ik hou namelijk niet van grote steden als Atlanta (om in te wonen, bezoeken lijkt me wel een keer leuk!), en kleine dorpen hou ik ook niet van. Ik zoek dus een beetje naar middelgrote steden, +/- 20 000 tot 75 000 inwoners. De drukte in Atlanta zou mij te veel worden, maar een uitgestorven dorp lijkt mij ook niks.

Dus, de vraag is, kent iemand leuke steden binnen Georgia? Het liefst in het noordelijke gedeelte.
Eventuele foto's zouden leuk zijn!

all the best,
Dennis
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer