Ik vroeg me net iets af... Binnen een drietal weken gaan we naar Zuid-Oost USA.
Naar verluid zijn de temperaturen en luchtvochtigheid daar vrij hoog. Heb je daar (veel) last van als lensdrager? Hier in België is het plakken de laatste weken, maar ik neem aan dat het een totaal andere 'warmte' is dan de streek waar ik naartoe trek?
Alvast bedankt!
A journey of a thousand miles begins with the first step...
Persoonlijk heb ik er weinig tot geen last van. Hooguit moet ik iets vaker 'bijdruppelen' met wat vloeistof (zachte lenzen), maar die periodes heb ik nu in NL ook en ik heb niet echt de indruk dat dit echt met de temperatuur samenhangt.
zelf ben ik harde-lens-draagster, maar ik ben een aantal keren in Florida geweest en geen last gehad. Van wind en beestjes wel, maar dat is hier ook het geval. Ik ben in mei/juni; september en februari/maart geweest.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.