Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zuidoosten: last van lenzen???

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Aspara
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Zuidoosten: last van lenzen???

Bericht door Aspara »

Ik vroeg me net iets af... Binnen een drietal weken gaan we naar Zuid-Oost USA.

Naar verluid zijn de temperaturen en luchtvochtigheid daar vrij hoog. Heb je daar (veel) last van als lensdrager? Hier in België is het plakken de laatste weken, maar ik neem aan dat het een totaal andere 'warmte' is dan de streek waar ik naartoe trek?

Alvast bedankt! :)
A journey of a thousand miles begins with the first step...
MrsMiaWallace
Amerikafan

Bericht door MrsMiaWallace »

Persoonlijk heb ik er weinig tot geen last van. Hooguit moet ik iets vaker 'bijdruppelen' met wat vloeistof (zachte lenzen), maar die periodes heb ik nu in NL ook en ik heb niet echt de indruk dat dit echt met de temperatuur samenhangt.

Nou, daar heb je wat aan hè. :lol:
Aspara
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Aspara »

Oef! :lol:
A journey of a thousand miles begins with the first step...
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Hoi Aspara

zelf ben ik harde-lens-draagster, maar ik ben een aantal keren in Florida geweest en geen last gehad. Van wind en beestjes wel, maar dat is hier ook het geval. Ik ben in mei/juni; september en februari/maart geweest.
Groetjes, Nel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer