Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Foto's Deep South rondreis, een fantastische bestemming!

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

EvdB schreef:Het is een nytech. na alle tips hadden we het maximale formaat gepakt. en voor de zekerheid extra SD kaarten meegenomen. Wat er precies fout ging weet ik niet maar alle foto's die maar een beetje donker waren (binnen genomen, tegen de avond etc) zijn allemaal bewogen. ook die van overdag zijn veel minder scherp dan die van vorig jaar.
Had je vorig jaar ook al die Nytech??

Nytech is nu niet direct een bekend merk. Het wordt meestal verkocht bij de Lidl en de Aldi. Het probleem met dit soort camera's is de beperkte lichtgevoeligheid. Zeker in de schemering zul je dan snel problemen krijgen met bewogen foto's.. Dit zie je moeilijk op het display van je camera maar des te beter op je PC..

Met een dergelijke camera maakt het ook weinig verschil of je 4 of 6 mp gebruikt. De Chip in deze camera's levert meestal zoveel ruis dat je 6 mp foto's niet veel scherper worden...

Als je echt serieus foto's wilt gaan maken kun je beter voor een 'Merk' camera gaan (en dat hoeft niet perse ook 'Duur' te betekenen).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Grap was sal begrepen, no problem :D Maar die koekjes waren echt heel lekker en je mag best trots op Alabama zijn! Arlene was de spelbreker.
Ben blij dat alles goed gaat in Dothan.
groetjes aan iedereen, Jeannine
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

NJIT > Klopt, is van de Lidl. Op het forum waren mensen toch (zeker voor die prijs -250-en mogelijkheden) erg enthousiast. Ik dacht dus dat het wel kon. Ik moet ook zeggen dat foto's die ik om te oefenen heb gemaatk, oa op het personeelsfeest waar het toch behoorlijk donker was, wel k gelukt zijn. Vorig jaar had ik een eenvoudige Kodak, met het grote nadeel dat het erg lang duurt voor je, na het aanzetten, foto's kon maken. ik zal met deze blijven oefenen en onderhand eens uit zien naar een andere. Dank voor het meedenken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer