EvdB schreef:Het is een nytech. na alle tips hadden we het maximale formaat gepakt. en voor de zekerheid extra SD kaarten meegenomen. Wat er precies fout ging weet ik niet maar alle foto's die maar een beetje donker waren (binnen genomen, tegen de avond etc) zijn allemaal bewogen. ook die van overdag zijn veel minder scherp dan die van vorig jaar.
Had je vorig jaar ook al die Nytech??
Nytech is nu niet direct een bekend merk. Het wordt meestal verkocht bij de Lidl en de Aldi. Het probleem met dit soort camera's is de beperkte lichtgevoeligheid. Zeker in de schemering zul je dan snel problemen krijgen met bewogen foto's.. Dit zie je moeilijk op het display van je camera maar des te beter op je PC..
Met een dergelijke camera maakt het ook weinig verschil of je 4 of 6 mp gebruikt. De Chip in deze camera's levert meestal zoveel ruis dat je 6 mp foto's niet veel scherper worden...
Als je echt serieus foto's wilt gaan maken kun je beter voor een 'Merk' camera gaan (en dat hoeft niet perse ook 'Duur' te betekenen).
Grap was sal begrepen, no problem Maar die koekjes waren echt heel lekker en je mag best trots op Alabama zijn! Arlene was de spelbreker.
Ben blij dat alles goed gaat in Dothan.
groetjes aan iedereen, Jeannine
NJIT > Klopt, is van de Lidl. Op het forum waren mensen toch (zeker voor die prijs -250-en mogelijkheden) erg enthousiast. Ik dacht dus dat het wel kon. Ik moet ook zeggen dat foto's die ik om te oefenen heb gemaatk, oa op het personeelsfeest waar het toch behoorlijk donker was, wel k gelukt zijn. Vorig jaar had ik een eenvoudige Kodak, met het grote nadeel dat het erg lang duurt voor je, na het aanzetten, foto's kon maken. ik zal met deze blijven oefenen en onderhand eens uit zien naar een andere. Dank voor het meedenken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.