Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke Bayou is dit?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Aspara
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Welke Bayou is dit?

Bericht door Aspara »

Vorige zomer waren wij op reis in Zuid-Oost USA.

Nu ben ik aan mijn foto-album bezig en probeer ik wat extra info te zoeken over alle steden/dingen die we bezocht hebben, onder meer een Bayou net buiten New Orleans.

Maar - oh wee - ik herinner me de naam van de Bayou natuurlijk niet meer! :(

Wie heeft enig idee welke Bayou dit zou kunnen zijn? Ik weet dat deze gebruikt is als decor voor de film "The Skeleton Key", en je vindt er ook de grootste alligator van Louisiana: Big Joe. Ik vraag me trouwens ook af hoe het zou zijn met Joe na de doortocht van Katrina? :?:

http://www.trekearth.com/gallery/North_ ... 219495.htm
A journey of a thousand miles begins with the first step...
Steven
Amerikafan

Bericht door Steven »

The Skeleton Key speelde zich volgens mij af in Terrebonne Parish. Dat moet je zoeken ten zuid-westen van New Orleans. Welke bayou het exact is weet ik niet...
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer