Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Great Smoky Mountains of Blue Ridge Mountains?
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Great Smoky Mountains of Blue Ridge Mountains?
Ik twijfel welke van de twee te bezoeken. Qua kilometers scheelt het een hoop, maar daar kijken me maar even niet naar. Pas de route later wel wat aan. Naar mijn mening zijn de Blue Ridge Mountains spectaculairder? Is dat ook zo?
Ander punt zijn de diverse wegwerkzaamheden in de Smoky Mountains dit jaar. Blijft er nog wel wat over om te bezichtigen of mis ik allerlei mooie plekken?
Ander punt zijn de diverse wegwerkzaamheden in de Smoky Mountains dit jaar. Blijft er nog wel wat over om te bezichtigen of mis ik allerlei mooie plekken?
Re: Great Smoky Mountains of Blue Ridge Mountains?
Hoi! Ben in beiden geweest. Blue Ridge Mountains zijn wel mooi hoor, maar a lot more of the same eerlijk gezegd. Wij zijn er na een tijdje vanaf gegaan en zijn per interstate richting de Great Smoky Mountains gereden. Ik vond die echt wel mooier eerlijk gezegd. Ze "roken" bovenin ook echt, prachtig om te zien.
Ook grappig; Keek je vroeger wellicht ook naar Dukes of Hazzard? Vlak voor de ingang naar Great Smoky Mountains (komende vanaf Pigeons Forge) ligt een museum van een voormalig acteur van die serie.
Ook grappig; Keek je vroeger wellicht ook naar Dukes of Hazzard? Vlak voor de ingang naar Great Smoky Mountains (komende vanaf Pigeons Forge) ligt een museum van een voormalig acteur van die serie.
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
Zijn alle wegen in de smoky mountains en blue ridge mountains te doen met een camper?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik vond persoonlijk weinig verschil tussen de Newfound Gap Road en de Blue Ridge, de bergen zien er in mijn ogen eender uit. Ik vond de Blue Ridge route meer gevarieerd eerlijk gezegd, met veel leuke dorpjes langs de route en verschillende stopplaatsen. De Newfound Gap Rd is ook mooi, maar minder gevarieerd. Als je niet van plan bent om in Gatlinburg te eindigen (ik ken jullie route verder niet) zou je prima kunnen overwegen om alleen de Blue Ridge mee te nemen. Je zou ook kunnen overwegen om ten zuiden van Smoky Mountains wat verder de bergen in te trekken, er liggen prachtige routes doorheen en je vind er enorm veel mooie watervallen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
In GSM NP is de Roaring Fork Motor Nature Trail gesloten voor campers, dit is een looptrail vlak bij Gatlinburg, voor de andere wegen gelden er geen verboden en waren voor ons met een 31ft geen enkel probleem.sharfer schreef:Zijn alle wegen in de smoky mountains en blue ridge mountains te doen met een camper?
- Airmiles
- Amerikafan
Zijn er in de Smoky Mountains niet heel veel wegen dicht in de maand mei? Heb laatst ergens een lijst gezien. Dacht op de national parks site. Wat ik eruit op kon maken was dat wegen naar de belangrijkste punten dicht waren. Wie weet meer? Kan me hier moeilijk op oriënteren omdat ik het park en de hele regio niet ken.
Verwacht dat de meeste wegen eerder open zullen gaan (geldbonus voor de uitvoerder).
Zelfs als het niet zo is, er is nog genoeg open aan wegen en om te zien. bv. Tremont, Greenbrier, Balsam Mountain, Elkmont, of net buiten het park Cherohala Skyway.
Zelfs als het niet zo is, er is nog genoeg open aan wegen en om te zien. bv. Tremont, Greenbrier, Balsam Mountain, Elkmont, of net buiten het park Cherohala Skyway.
rijocaer
- Airmiles
- Amerikafan
Dit is het kaartje dat ik zocht. Bedankt.
Het worden waarschijnlijk toch de Smoky Mountains en niet de Blue Ridge. Schema is al vrij druk.
Het worden waarschijnlijk toch de Smoky Mountains en niet de Blue Ridge. Schema is al vrij druk.
ik zou ook iets willen vragen ik vertrek 5 september naar kentuky kan mij iemand zeggen welk weer er dan is dank u
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
ik heb even gekeken:

Maar ik denk dat je een gemiddelde temperatuur bedoeld?
Hier kun de maandelijkse gemiddelden bekijken voor bijvoorbeeld Louisville, KY: http://www.weather.com/outlook/travel/b ... h/USKY1096
Maar ik denk dat je een gemiddelde temperatuur bedoeld?
Hier kun de maandelijkse gemiddelden bekijken voor bijvoorbeeld Louisville, KY: http://www.weather.com/outlook/travel/b ... h/USKY1096
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
heel fel bedankt voor de reactie
kan er mij ook iemand zeggen of er ook belgiche hotels of cafe s zijn dank u in kentuky natuurlijk
kan er mij ook iemand zeggen of er ook belgiche hotels of cafe s zijn dank u in kentuky natuurlijk
- Color01
- Amerika-expert
ik denk dat je weinig kans maakt ...het enige Belgishe wat je waarschijnlijk vind zijn belgische wafels of Belgishe bon bons.raoulalex schreef:heel fel bedankt voor de reactie
aan color
wij rijden ook door virginia wij rijden van new york tot atlanta kris kras wat
moeten we zeker niet vergeten te doen op onze reis wij houden van natuur en zo klein
mogelijke dorpjes
ps sorry maar ik ben een grote niks op vlak van pc ik doe mijn best ha ha ha
wij rijden ook door virginia wij rijden van new york tot atlanta kris kras wat
moeten we zeker niet vergeten te doen op onze reis wij houden van natuur en zo klein
mogelijke dorpjes
ps sorry maar ik ben een grote niks op vlak van pc ik doe mijn best ha ha ha
- Airmiles
- Amerikafan
Uiteindelijk heb ik alleen de Great Smoky Mountains bezocht. Erg mooi moet ik zeggen. Er waren slechts twee routes open. De Newfoundland Gap en de weg naar de Cades Cove loop. Aan de randen van het park waren er nog wat andere ingangen, maar moeilijk toegankelijk als je vanuit Gatlinburg het park inrijdt. Te veel extra kilometers.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2398 Weergaves
-
Laatste bericht door schre062
-
- 3 Reacties