Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
10 dagen zuidoosten
-
- Amerika-ontdekker
10 dagen zuidoosten
Hoi allemaal,
Zit er aan te denken om in de week van Thanksgiving vanuit Michigan richting het zuiden te rijden. Ik heb ongeveer 10 dagen de tijd voor een rondje highlights van Kentucky, Tenessee, Georgia.
Ik ken deze staten nog helemaal niet (ben alleen een keer een weekend in Memphis geweest). Goed plan voor deze tijd van het jaar?
Mijn interesse zijn zowel outdoor als cultuur. Speciale interesse is de regionale keuken. Heeft er nog iemand tips?
Alvast bedankt, Anne-Sophie
Zit er aan te denken om in de week van Thanksgiving vanuit Michigan richting het zuiden te rijden. Ik heb ongeveer 10 dagen de tijd voor een rondje highlights van Kentucky, Tenessee, Georgia.
Ik ken deze staten nog helemaal niet (ben alleen een keer een weekend in Memphis geweest). Goed plan voor deze tijd van het jaar?
Mijn interesse zijn zowel outdoor als cultuur. Speciale interesse is de regionale keuken. Heeft er nog iemand tips?
Alvast bedankt, Anne-Sophie
Bij mij staat Great Smoky Mountains, op de grens van Tenessee en North Carolina, al een tijdje op het wensen-lijstje. Ook Mammoth Caves in Kentucky moet erg mooi zijn. Op http://www.nps.gov vind je trouwens alle nationale parken e.d. Verders ben ik er dus nog niet geweest, dus meer tips kan ik je niet geven.
-
- Amerika-ontdekker
Jez, dank je voor de tips.
Great Smokey Mounains gaan we zeker naar toe voor een paar mooie wandelingen. Hopelijk is er nog een beetje fall foliage te bewonderen.
Mammoth Caves kende ik niet, maar spreekt me wel aan.
Is er trouwens iemand op het forum die een restaurant / diner kan aanbevelen in deze regio? Voor de beste kennismaking met de cajun / creole / southern keuken?
Anne-Sophie
Great Smokey Mounains gaan we zeker naar toe voor een paar mooie wandelingen. Hopelijk is er nog een beetje fall foliage te bewonderen.
Mammoth Caves kende ik niet, maar spreekt me wel aan.
Is er trouwens iemand op het forum die een restaurant / diner kan aanbevelen in deze regio? Voor de beste kennismaking met de cajun / creole / southern keuken?
Anne-Sophie
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik zelf heb in Michigan gewoond en van daar verhuisd naar Ellenwood (Atlanta).
We zijn met de wagen naar Atlanta gereden en zoals ik zie ga je in de winter en bestaat de kans dat je in het Noorden wel een pak sneeuw kan verwachten.
En met sneeuw bedoel ik echt pakken sneeuw.
Vergeet niet naar Dollywood te gaan in de Smoky mountains
We zijn met de wagen naar Atlanta gereden en zoals ik zie ga je in de winter en bestaat de kans dat je in het Noorden wel een pak sneeuw kan verwachten.
En met sneeuw bedoel ik echt pakken sneeuw.
Vergeet niet naar Dollywood te gaan in de Smoky mountains

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht