Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Memphis

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Pietervds
Amerika-ontdekker

Memphis

Bericht door Pietervds »

Hallo allemaal,

In Juni wil ik alleen door Tennessee reizen. Het plan is een vlucht te boeken en een huurauto en een 1e hotel. Ik wil van Memphis naar Nashville rijden, dan naar de bergen in het oosten en evt. Kentucky en alabama nog aandoen. Zijn er dingen die ik juist wel of niet moet doen of zien? Heeft iemand hier ervaring mee en wat is de mening van menigeen hierover? Achtergrond info: docent en drs in Engels, eerder in San diego geweest (ook alleen) en in Belfast gewoond.

Met dank,
Pieter
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Memphis

Bericht door ned in MO »

een dagje of twee is voldoende in Memphis. Elvis, beale street en sun studios bekijken en evt Mud Island en dan snel memphis uit
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wat dacht je van het Martin Luther King Memorial at the Lorraine Motel in Memphis, de plek waar hij is doodgeschoten. Hier bevindt zich nu tevens the National Civil Rights Museum.

Ik vond het bijzonder indrukwekkend en zeer zeker een bezoek waard.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Als je zin en/of tijd hebt, lees dan ons weblog van 2009 eens, wij hebben een gedeelte van die route gereden die jij ook wilt doen.
Zie onderschrift.
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Ik kom net terug uit een congres in Memphis, en ik denk dat je aan twee dagen zeker genoeg hebt, ook als je het Civil Rights museum doet, en Graceland, en Beale street. Ik heb zelf hele dagen in panels gezeten, maar een collega van mij is er wel op uitgetrokken, en je hebt voor het museum een halve dag nodig, en ik gok voor Graceland ook (daar is hij niet heen geweest). Beale street is leuk, maar niet zo heel groot, en behalve wanneer je een enorme blues fan bent, dan gok ik dat je daar in twee avonden wel gezien hebt. Ik vond Memphis erg leuk, maar heb wel aan mijn man verteld dat het niet de tien-uur durende autorit waard is..
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer