Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Iemand bekend met Majestic Mountain Vacation aan GSM?
Iemand bekend met Majestic Mountain Vacation aan GSM?
Hoi,
bij het zoeken naar geschikte locaties om te overnachten kwam ik op deze site terecht.
https://www.majesticmountainvacations.c ... nth=112010
Het ziet er allemaal super uit, en redelijk betaalbaar (200 dollar voor een nacht voor 4 personen valt reuze mee in mijn ogen)
Iemand ervaring met deze aanbieder?
Vriendelijk bedankt!
bij het zoeken naar geschikte locaties om te overnachten kwam ik op deze site terecht.
https://www.majesticmountainvacations.c ... nth=112010
Het ziet er allemaal super uit, en redelijk betaalbaar (200 dollar voor een nacht voor 4 personen valt reuze mee in mijn ogen)
Iemand ervaring met deze aanbieder?
Vriendelijk bedankt!
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Iemand bekend met Majestic Mountain Vacation aan GSM?
Met die verhuurder heb ik zelf geen ervaring mee maar wel met deze http://www.MountainChalets.com en alles is daar prima verlopen .
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Heb je al op Tripadvisor gekeken? De meningen zijn nogal uitgesproken over deze verhuurder. Veel positief maar ook erg veel negatief.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
http://www.aboutthesmokies.com/cabinsch ... happy.html
dit hebben wij gereserveerd voor binnen 2 weken; prijs is 506 $ voor 3 nachten;
dit leek ons billijk, we hebben echter geen recensies gelezen.
als je feedback wil na ons verblijf katja, wil ik wel een pb'tje sturen;
laat maar weten indien je dit wenst.
peter
peter
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
oei, mijn laatste berichtje was bedoeld voor cmaxxx en niet voor
katja, sorry aan beide personen.
katja, sorry aan beide personen.
Beide sites zien er goed uit...
op tripadvisor wordt er inderdaad positief alsook negatief gereageerd.
blijkbaar lijken de negatieve reacties wel allemaal de oudste reacties. zou het overgenomen zijn of zouden ze zich bewust geworden zijn van de problemen??? :s
merkwaardig alvast...
echter de cabins van Majestic zijn in mijn ogen wel de mooiste, de andere zijn ook prachtig hoor, maar bieden precies net ietsje minder.
Als er nog iemand positieve ervaringen heeft met een cabin huren daar, please let me know!
op tripadvisor wordt er inderdaad positief alsook negatief gereageerd.
blijkbaar lijken de negatieve reacties wel allemaal de oudste reacties. zou het overgenomen zijn of zouden ze zich bewust geworden zijn van de problemen??? :s
merkwaardig alvast...
echter de cabins van Majestic zijn in mijn ogen wel de mooiste, de andere zijn ook prachtig hoor, maar bieden precies net ietsje minder.
Als er nog iemand positieve ervaringen heeft met een cabin huren daar, please let me know!
Het is jammer dat de verhuurders geen adressen geven. De adressen en route beschrijving zijn voor naar het kantoor van vaak een tussenpersoon. De meeste van deze huizen worden verhuurd via zo'n bedrijf. majestic Mountain is volgens mij in Wear Valley. Een mooi dal net naast de GSMNP en vrij dichtbij een niet vaak door toeristen gebruikte ingang naar het park, via LyonSprings Road, kom je bij Little Greenbrier/Metcalfbottom uit. Dit is op zich een hele mooie plek om te zijn, maar voor vele ook een doorn in het oog. Verhuurders en/of kopers wonen vaak niet hier in de buurt. Kopen een huis dat gebouwd is op een steile helling. Het wordt niet zo gebouwd dat het niet opvalt. Zo goed als alle bomen worden omgekapt, je ziet van ver een grote kale plek op de berg met grote woningen daarop en geen respect voor de natuur en omgeving. En dat alles vaak op meters afstand van de GSMNP.
rijocaer
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Bij de kritieken van Majestic Mountain vind ik juist er veel recente negatieve kritieken zijn.cmaxxx schreef: op tripadvisor wordt er inderdaad positief alsook negatief gereageerd.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Welke Cabin had jij genomen Knabbeltje?Knabbeltje schreef:Met die verhuurder heb ik zelf geen ervaring mee maar wel met deze http://www.MountainChalets.com en alles is daar prima verlopen .
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
http://www.mountainchalets.com/Rentals/unit_TR2.aspx
Hij lag wel verscholen maar secluded is in mijn ogen niets in de buurt .Omdat wij 's winters hadden gehuurd kon je door de bomen de andere cabins zien staan , al waren ze op dat moment niet verhuurd (tussen kerst en nieuwjaar ).Het lag op een hele steile weg omhoog dus je hebt er zeker een 4x4 voor nodig .
Het was een prachtige cabin maar naar mijn gevoel kon het beter onderhouden worden .Als ik daar in zou wonen ,zou ik de douche/bad er zeker uitgooien en vernieuwen .Maar het had zijn charmes wel , wild leven dat je ook daar zag lopen .Het lag vlak bij GSM en Pigeon Forge was ook vlakbij .
Er zijn niet veel cabins die wifi aanbieden ,toch niet bij deze site althans en dat wilde ik zeker wel hebben .
Maar moest ik terug tussen kerst en nieuwjaar gaan ,zou ik ter plekke iets zoeken want er stonden op dat moment genoeg cabins te huur .Vanaf april tot eind oktober zou ik boeken aanbevelen .
Wij hadden op de afstandsbediening een verkeerde knop gedrukt waardoor we geen posten konden vinden en mits een telefoontje naar het kantoor ,werd daar meteen iemand voor langst gestuurd .
Hij lag wel verscholen maar secluded is in mijn ogen niets in de buurt .Omdat wij 's winters hadden gehuurd kon je door de bomen de andere cabins zien staan , al waren ze op dat moment niet verhuurd (tussen kerst en nieuwjaar ).Het lag op een hele steile weg omhoog dus je hebt er zeker een 4x4 voor nodig .
Het was een prachtige cabin maar naar mijn gevoel kon het beter onderhouden worden .Als ik daar in zou wonen ,zou ik de douche/bad er zeker uitgooien en vernieuwen .Maar het had zijn charmes wel , wild leven dat je ook daar zag lopen .Het lag vlak bij GSM en Pigeon Forge was ook vlakbij .
Er zijn niet veel cabins die wifi aanbieden ,toch niet bij deze site althans en dat wilde ik zeker wel hebben .
Maar moest ik terug tussen kerst en nieuwjaar gaan ,zou ik ter plekke iets zoeken want er stonden op dat moment genoeg cabins te huur .Vanaf april tot eind oktober zou ik boeken aanbevelen .
Wij hadden op de afstandsbediening een verkeerde knop gedrukt waardoor we geen posten konden vinden en mits een telefoontje naar het kantoor ,werd daar meteen iemand voor langst gestuurd .
Na het lezen van de verschillende reacites zou ik hier niet naar toe gaan.
Misschien iets om over na tedenken.
Gatlinburg en Pigeon Forge zijn zeer populair met jongere gezinnen en studenten. Het is er veel drukker. Zoek je iets rustiger, schoner waar minder studenten, groepen, feestgangers (niet dat ze allemaal zo zijn) dan zou ik kiezen voor een cabin in Townsend. Ik denk dat je daat ook goed kan zitten. Je zit ook zo goed als in het GSMNP, als je naar Gatlinburg of New Found Gap wil en naar Cades Cove dan moet je toch van de ene kant van het park naar het andere. Over hwy 321, langs het park en er niet door, ben je ook zo in Pigeon Forge. Townsedn heeft fijne restaurants, en veel rustiger. Vrijdag avond gratis concert op de "Picking Porch" en ook vaak muziek bij Heritage Center ($4), laatste vrijdag avond gratis Art Walk in maryville. Plus Old Timer's Day, Blue Ribbon Fair en Nawger Knob arts and crafts festival is weekend (begint vrijdag t/m zondag) 24 september en Foothills Fall Festival- allemaal gratis behalve concerten in Greenbelt theatre gratis is tweede weekend van oktober in Maryville.
Misschien iets om over na tedenken.
Gatlinburg en Pigeon Forge zijn zeer populair met jongere gezinnen en studenten. Het is er veel drukker. Zoek je iets rustiger, schoner waar minder studenten, groepen, feestgangers (niet dat ze allemaal zo zijn) dan zou ik kiezen voor een cabin in Townsend. Ik denk dat je daat ook goed kan zitten. Je zit ook zo goed als in het GSMNP, als je naar Gatlinburg of New Found Gap wil en naar Cades Cove dan moet je toch van de ene kant van het park naar het andere. Over hwy 321, langs het park en er niet door, ben je ook zo in Pigeon Forge. Townsedn heeft fijne restaurants, en veel rustiger. Vrijdag avond gratis concert op de "Picking Porch" en ook vaak muziek bij Heritage Center ($4), laatste vrijdag avond gratis Art Walk in maryville. Plus Old Timer's Day, Blue Ribbon Fair en Nawger Knob arts and crafts festival is weekend (begint vrijdag t/m zondag) 24 september en Foothills Fall Festival- allemaal gratis behalve concerten in Greenbelt theatre gratis is tweede weekend van oktober in Maryville.
rijocaer
Hoi Peter,PF297856 schreef:http://www.aboutthesmokies.com/cabinsch ... happy.html
peter
Ik zou het ten zeerste apprecieren, want na nog wat rond te lezen zijn er blijkbaar toch wat cabins bij die aan de versleten kant zijn (foto's zijn vaak van verschillende jaren terug).
ook wordt er steeds bij gerooid waardoor ze meer en meer op elkaar komen te staan, en niet meer de afgeschermde, ver voor je uitstaar blik hebben.
langs de andere kant, je krijgt redelijk veel voor een schappelijke prijs in mijn ogen, en nog steeds beter dan een standaard motelroom, ook al zit het wat onder het stof

als er nog mensen andere cabins hebben gehuurd, let me know!
cmaxxx,
ik zal proberen het niet te vergeten voor de leuvenaars...
grtz peter
ik zal proberen het niet te vergeten voor de leuvenaars...
grtz peter
Wij hebben afgelopen zomer twee nachten geslapen in een cottage van Carr's Northside Cottages.
Het is ons goed bevallen daar: niet duur, hele royale cottage met keuken (basic ingericht), op loopafstand van Gatlinburg, dichtbij SMNP en er is een zwembad (in de zomer heel fijn). Wij waren met onze vier kinderen (studenten) en daarom vonden we het wel leuk om dicht bij het drukke Gatlinburg te zitten. Het park ligt alleen niet echt in de natuur. Er is wel een aardig centraal grasveld met picknicktafels en grills en er is een rivier waar je kunt zitten, maar je kijkt bij de rivier uit op de achterkant van een ander motel.
Het is ons goed bevallen daar: niet duur, hele royale cottage met keuken (basic ingericht), op loopafstand van Gatlinburg, dichtbij SMNP en er is een zwembad (in de zomer heel fijn). Wij waren met onze vier kinderen (studenten) en daarom vonden we het wel leuk om dicht bij het drukke Gatlinburg te zitten. Het park ligt alleen niet echt in de natuur. Er is wel een aardig centraal grasveld met picknicktafels en grills en er is een rivier waar je kunt zitten, maar je kijkt bij de rivier uit op de achterkant van een ander motel.
Ziet er heel leuk uit! Alleen heeft het in mijn ogen een te hoog "sunparks' gehalte. (allemaal bij elkaar enzo)
Ik wacht nog paar dagen af (het contact opgenomen met mountainschalets) om te zien of er hier nog reacties komen en anders denk ik dat we gokken op Majestic. (het is ongeveer 50/50 pos/neg)
:s
Spannend......
Ik wacht nog paar dagen af (het contact opgenomen met mountainschalets) om te zien of er hier nog reacties komen en anders denk ik dat we gokken op Majestic. (het is ongeveer 50/50 pos/neg)
:s
Spannend......

cmaxxx,
op 26 september komen we toe in onze chalet, we zijn er weg op 28/09 (dinsdagmorgen)
elke dag zet een van mijn reisgezellen foto's op facebook. door hem of mij toe te voegen
kan je zich een idee vormen van omgeving en cabin. je kan achteraf altijd "ontvrienden".
op 26 september komen we toe in onze chalet, we zijn er weg op 28/09 (dinsdagmorgen)
elke dag zet een van mijn reisgezellen foto's op facebook. door hem of mij toe te voegen
kan je zich een idee vormen van omgeving en cabin. je kan achteraf altijd "ontvrienden".
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 866 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 2 Reacties