Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachtingen Great Smoky Mountains NP
-
- Amerikafan
Overnachtingen Great Smoky Mountains NP
Tijdens onze 4 weken willen we ook 3 dagen het Great Smoky Mountains NP aandoen. We willen daar dus een paar dagen/nachten doorbrengen. Ik neem aan dat dit de moeite waard is?
Maar hoe regel je de overnachtingen? Aangezien we niet de hele reis van dag tot dag willen plannen, weten we niet precies welke dag we daar aankomen. We gaan in maart/april, is dat een rustige tijd? En kunnen we er dan vanuit gaan dat er in het park nog motels/blokhutten vrij zijn? Iemand trouwens goede tips voor leuke/mooie blokhutten?
En is 3 dagen goed of teveel voor Great Sm MT National Park?
Maar hoe regel je de overnachtingen? Aangezien we niet de hele reis van dag tot dag willen plannen, weten we niet precies welke dag we daar aankomen. We gaan in maart/april, is dat een rustige tijd? En kunnen we er dan vanuit gaan dat er in het park nog motels/blokhutten vrij zijn? Iemand trouwens goede tips voor leuke/mooie blokhutten?
En is 3 dagen goed of teveel voor Great Sm MT National Park?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Overnachtingen Great Smoky Mountains NP
Hoi,
Wij hebben hier een cabin gehuurd voor komende zomer.
´t Boeken kan op de site en je betaalt tevoren wat aan.
Maar je moet dan wel weten wanneer je aankomt natuurlijk.
3 dagen goed of teveel ?
Hangt er van af wat je wilt gaan doen.
Wij zijn vorig jaar in de zomer geweest voor 4 dagen en vonden dat te weinig. Daarom gaan we dit jaar 11 dagen.
Maar dat komt omdat het zomer was en we redelijk veel verschillende dingen hebben gedaan.
Ik kan me voorstellen dat je in maart/april niet (of moeilijker) kunt raften en dat de rest een beetje van het weer afhangt. Je zult je in ieder geval niet vervelen.
Wij hebben hier een cabin gehuurd voor komende zomer.
´t Boeken kan op de site en je betaalt tevoren wat aan.
Maar je moet dan wel weten wanneer je aankomt natuurlijk.
3 dagen goed of teveel ?
Hangt er van af wat je wilt gaan doen.
Wij zijn vorig jaar in de zomer geweest voor 4 dagen en vonden dat te weinig. Daarom gaan we dit jaar 11 dagen.
Maar dat komt omdat het zomer was en we redelijk veel verschillende dingen hebben gedaan.
Ik kan me voorstellen dat je in maart/april niet (of moeilijker) kunt raften en dat de rest een beetje van het weer afhangt. Je zult je in ieder geval niet vervelen.
http://www.aboutthesmokies.com/cabinsch ... happy.html
dit is de cabin waar we een ongelooflijke driedaagse beleefd hebben
zo'n drie maand geleden; indien
je meer info en/of foto's wil zien, stuur dan een pb-tje.
grtz peter
dit is de cabin waar we een ongelooflijke driedaagse beleefd hebben
zo'n drie maand geleden; indien
je meer info en/of foto's wil zien, stuur dan een pb-tje.
grtz peter
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
Ik heb verschillende vrienden die een cabin hebben. Zal eens op FB posten of zij er iets in zien om voor AA leden een discount te geven.
rijocaer
Wij hebben in 2007 hier een cabin gehuurd: http://www.rockcreekcabins.com/
Echt super, en Bryson City is ook een heel leuk stadje aan de voet van de Great Smokey's.
Echt super, en Bryson City is ook een heel leuk stadje aan de voet van de Great Smokey's.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2379 Weergaves
-
Laatste bericht door schre062
-
- 3 Reacties