Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zuidelijke Staten.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Zuidelijke Staten.
Toch raar hé...
De zuidelijke Staten hebben zoveel te bieden en toch..... niet veel reacties. :bump:
Waar zitten de echte liefhebbers van het Zuiden?
De zuidelijke Staten hebben zoveel te bieden en toch..... niet veel reacties. :bump:
Waar zitten de echte liefhebbers van het Zuiden?
Georgia on my mind.
-
- Amerika-expert
Ik ben een liefhebber. Ik heb gedeelde gevoelens over het Zuiden en dat is ook de reden waarom ik er nog niet zoveel gereisd heb. Een van mijn dromen is om naar Savannah, Georgia te gaan. Het moet daar zo mooi zijn. En dat hele gebied daar trekt mij wel. Maar ik heb ook het stereotype idee van redneck country en de nog steeds problematishce rassenrelaties dus als zwarte alleenreizende vrouw durf ik niet zo goed. Ik zou wel met een groep zwarten durven of met een stel blanken, maar ik ben bijv ook nooit geweest met mijn exman omdat hij wit was.
New Orleans wel natuurlijk en dat was geweldig. Het doet mijn hart ook pijn om de gevolgen van Katrina te zien, zeker omdat "men" de slachtoffers min of meer vergeten is.
Atlanta ga ik in ieder geval naartoe, dat is toch voor een groot deel zwart dus dat zal wel makkelijker zijn.
Wat trekt jou aan in het zuiden? Waar ben je geweest? Waar wil je naar toe?
New Orleans wel natuurlijk en dat was geweldig. Het doet mijn hart ook pijn om de gevolgen van Katrina te zien, zeker omdat "men" de slachtoffers min of meer vergeten is.
Atlanta ga ik in ieder geval naartoe, dat is toch voor een groot deel zwart dus dat zal wel makkelijker zijn.
Wat trekt jou aan in het zuiden? Waar ben je geweest? Waar wil je naar toe?
SEEING IS BELIEVING
Hoi Condor,
Ik ben vorig jaar naar de Deep South geweest en ik kan je zeggen dat ik mijn hart aan het zuiden heb verloren.
Wat een fantastische reis was dat.
Ook Savannah, GA bezocht .... een pareltje!!
Maar ook de staten Louisiana, Mississippi, South Carolina, ze zijn
allemaal de moeite waard.
Als ik de kans krijg ga ik zo weer terug.
Lees mijn verslag maar als je zin hebt, dan krijg je een indruk van wat
zich daar allemaal afspeelt en van wat wij hebben gezien.
Website-adres vind je in mijn onderschrift.
Ik ben vorig jaar naar de Deep South geweest en ik kan je zeggen dat ik mijn hart aan het zuiden heb verloren.
Wat een fantastische reis was dat.
Ook Savannah, GA bezocht .... een pareltje!!
Maar ook de staten Louisiana, Mississippi, South Carolina, ze zijn
allemaal de moeite waard.
Als ik de kans krijg ga ik zo weer terug.
Lees mijn verslag maar als je zin hebt, dan krijg je een indruk van wat
zich daar allemaal afspeelt en van wat wij hebben gezien.
Website-adres vind je in mijn onderschrift.
16x USA / 30 staten
Ben 2 jaar geleden voor de 2e keer naar het zuiden geweest en vind Louisiana echt fantastisch
Maar hoe het nu, na Katrina is
Maar de sfeer en de natuur is echt geweldig en New Orleans is / was de meest sfeervolle en relaxte stad die ik tot nu toe in de VS ben tegengekomen en ik ga er zeker ook nog een keer naar terug

Maar hoe het nu, na Katrina is

Maar de sfeer en de natuur is echt geweldig en New Orleans is / was de meest sfeervolle en relaxte stad die ik tot nu toe in de VS ben tegengekomen en ik ga er zeker ook nog een keer naar terug

- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Vind het zuiden fantastisch, 3 jaar geleden door de staten Georgia, South Carolina, Tennessee, Alabama, Louisiana, Mississippi rondgereisd, heb mijn hart verloren aan Savannah en New Orleans. Savannah is zo mooi en het is heerlijk om 's avond langs de rivier te lopen, ook uitstekende restaurants.
New Orleans overkomt je, je wordt erin ondergedompeld en je moet je er aan overgeven, wat een sfeer, muziek en uitgaansleven.
Ook de Mississippi boottrip gedaan, helemaal geweldig.
Helena
New Orleans overkomt je, je wordt erin ondergedompeld en je moet je er aan overgeven, wat een sfeer, muziek en uitgaansleven.
Ook de Mississippi boottrip gedaan, helemaal geweldig.
Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 10177 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01
-
- 5 Reacties