Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camperreis New York - Miami Graag hulp bij route
Camperreis New York - Miami Graag hulp bij route
Hoi Amerikakenners,
Wij willen volgend jaar onze derde amerika reis gaan maken na een rondje Zuid-Westen en Mid-Westen. Beide reizen hebben wij samen met de auto gedaan maar dit jaar gaan we met z'n 4en per camper. Nu ben ik nog niet zo thuis in reizen met camper dus ik vind het moeilijk te bepalen wat op een dag te rijden is en wat niet... Hieronder onze route tot nu toe, ik zou heel graag jullie mening hierover willen krijgen. Wat kan wel wat niet, wat missen we etc. Alvast bedankt!!
04-05 Ams-New York
05-05 New York
06-05 New York
07-05 New York -Washington
08-05 Washington
09-05 Washington – Elkton (Shenandoah NP- Skyline drive)
10-05 Elkton - Roanoke (Blue ridge park trail)
11-05 Roanoke – Great Smoky Mountains
12-05 Great Smoky Mountains
13-05 Great Smoky Mountains
14-05 Great Smokey Mountains – Charleston
15-05 Charleston – Savannah
16-05 Savannah
17-05 Savannah – St. Augustine (via Okefenokee Wildlife park)
18-05 St. Augustine – Orlando
19-05 Orlando
20-05 Orlando – Naples
21-05 Naples
22-05 Naples – Miami (Everglades)
23-05 Miami
24-05 Miami
25-05 Miami – Ams
Gr. Hedde
Wij willen volgend jaar onze derde amerika reis gaan maken na een rondje Zuid-Westen en Mid-Westen. Beide reizen hebben wij samen met de auto gedaan maar dit jaar gaan we met z'n 4en per camper. Nu ben ik nog niet zo thuis in reizen met camper dus ik vind het moeilijk te bepalen wat op een dag te rijden is en wat niet... Hieronder onze route tot nu toe, ik zou heel graag jullie mening hierover willen krijgen. Wat kan wel wat niet, wat missen we etc. Alvast bedankt!!
04-05 Ams-New York
05-05 New York
06-05 New York
07-05 New York -Washington
08-05 Washington
09-05 Washington – Elkton (Shenandoah NP- Skyline drive)
10-05 Elkton - Roanoke (Blue ridge park trail)
11-05 Roanoke – Great Smoky Mountains
12-05 Great Smoky Mountains
13-05 Great Smoky Mountains
14-05 Great Smokey Mountains – Charleston
15-05 Charleston – Savannah
16-05 Savannah
17-05 Savannah – St. Augustine (via Okefenokee Wildlife park)
18-05 St. Augustine – Orlando
19-05 Orlando
20-05 Orlando – Naples
21-05 Naples
22-05 Naples – Miami (Everglades)
23-05 Miami
24-05 Miami
25-05 Miami – Ams
Gr. Hedde
Re: Camperreis New York - Miami Graag hulp bij route
Sorry zie eigenlijk dat ik mijn berichtje beter bij " de zuidelijk staten" had moeten plaatsen.... Misschien kan het verplaatst worden?.
* Note mod,
Done
* Note mod,
Done

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De route die je wil gaan rijden is voor mij nog onverkent camperterrein maar om een idee te krijgen wat met een camperreis mogelijk is lees onze reisverslagen eens door dat zijn voor het grootste deel camperreizen.
http://www.robenannie.nl/
Veel informatie over campers en het gebruik er van kan je lezen in deze link.
viewtopic.php?f=30&t=1264
http://www.robenannie.nl/
Veel informatie over campers en het gebruik er van kan je lezen in deze link.
viewtopic.php?f=30&t=1264
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Hoi
Wij willen dit ook graag, maar weet jij hoet het zit met de drop of kosten van de camper?
Zijn die niet erg hoog?
Gr
Marina
Wij willen dit ook graag, maar weet jij hoet het zit met de drop of kosten van de camper?
Zijn die niet erg hoog?
Gr
Marina
Hoi,
Ik had een offerte opgevraagd bij Tioga tours en de drop off kosten kwamen op 200 dollar, vond ik op zich niet zo duur
Ik had een offerte opgevraagd bij Tioga tours en de drop off kosten kwamen op 200 dollar, vond ik op zich niet zo duur

- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Reken op $ 500 tot $ 750 oneway kosten.
Hoi Rob,
Bedankt voor de link naar je verslagen, daar ga ik me even in verdiepen
Klopt idd wat je zegt van de drop off kosten. Eigenlijk is het 400 dollar maar tot 31 jan is er een 50 procent korting op de kosten dus vandaar de 200 dollar 
Bedankt voor de link naar je verslagen, daar ga ik me even in verdiepen

Hoi Hedde,
geen camper-ervaring hier. Alleen gaan wij in mei een groot deel van jullie reis doen met de auto.
een paar tips:
- ik zou New York - Washington met de trein doen en van daaruit de camper huren. In de steden heb je de camper toch niet echt nodig, denk ik. De trein NY - Washington is vlot en betaalbaar (kijk bij amtrak.com)
- Mochten de drop-off kosten toch te duur uitvallen: bekijk dan eens de optie van een binnenlandse vlucht te nemen op Atlanta. Vanuit Atlanta betalen wij (voor een auto bij Alamo) immers geen drop offkosten voor Miami. Misschien geldt dit ook voor een camper? Je kunt dan van Atlanta een stuk terug naar het noorden rijden via Great Smokey Mountains en Shennadoah en daarna via de kust naar Florida?
- voor de rest lijken de afstanden goed doenbaar (ik zeg het, ben ik er zelf nog niet geweest, maar haal de info uit voorbereidend werk.
Mvg,
Cristobal
geen camper-ervaring hier. Alleen gaan wij in mei een groot deel van jullie reis doen met de auto.
een paar tips:
- ik zou New York - Washington met de trein doen en van daaruit de camper huren. In de steden heb je de camper toch niet echt nodig, denk ik. De trein NY - Washington is vlot en betaalbaar (kijk bij amtrak.com)
- Mochten de drop-off kosten toch te duur uitvallen: bekijk dan eens de optie van een binnenlandse vlucht te nemen op Atlanta. Vanuit Atlanta betalen wij (voor een auto bij Alamo) immers geen drop offkosten voor Miami. Misschien geldt dit ook voor een camper? Je kunt dan van Atlanta een stuk terug naar het noorden rijden via Great Smokey Mountains en Shennadoah en daarna via de kust naar Florida?
- voor de rest lijken de afstanden goed doenbaar (ik zeg het, ben ik er zelf nog niet geweest, maar haal de info uit voorbereidend werk.
Mvg,
Cristobal
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ Cristobal,
Er zitten heel weinig camperverhuurders in Atlanta.
Dropoff kosten heb je ook op die route, camperhuur is iets heel anders dan autohuur is niet met elkaar te vergelijken.
Dropoff kosten heb je ook op die route, camperhuur is iets heel anders dan autohuur is niet met elkaar te vergelijken.
Je kan een campeerplef reserveren. ik weet dat in de GSMNP het moeilijk kan zijn om iets te vinden Buiten het park misschien meer geluk. Campeerplaats in Elkmont is heel mooi, cades Cove ook, maar minder water. Plus rond begin juni is er synchronized firefly week.
rijocaer
Rob schreef:@ Cristobal,
Dan leren we weer iets bij

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4667 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-