Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nog een paar weken!!

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
bunzing
Amerika-ontdekker

Nog een paar weken!!

Bericht door bunzing »

Nog een paar weken en dan gaan wij voor het eerst naar Amerika. Atlanta, chattanooga, smokies, lynchburg nashville memphis, little rock mississippi naar beneden en langs de kust klein puntje florida weer naar boven en naar huis. We hebben erg veel tips gekregen van veel mensen en ik wilde iedereen op voorhand alvast bedanken. We gaan een net verslag schrijven en ik zal het achteraf netjes posten dan heeft er misschien nog iemand iets aan. Mocht er nog iemand last minute tips hebben post ze vooral we gaan er zeker iets mee doen!
Ziva
Amerika-expert

Re: Nog een paar weken!!

Bericht door Ziva »

Heel erg leuk joh, ik hoop dat jullie een te gekke trip zullen hebben en erg zullen genieten.

Mijn enige tip voor nu is, neem muggenspray mee of koop voldoende in haha. Het is hier nu al vrij warm en ik ben binnen 2 dagen buiten rommelen lekgestoken dus ik vermoed dat dit nog erger gaat worden ;)
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Geen tips (meer), maar wil jullie wel heel veel plezier wensen. Het gaat vast onvergetelijk worden!
bunzing
Amerika-ontdekker

Bericht door bunzing »

Muggenspray, check! We zullen een extra fles meenemen. Hopelijk nog wat concerten meepikken op de route, als het goed in in Nashville All shall perish! Wordt gaaf.
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Concerten zijn altijd goed! Ik ga in mei naar Nashville voor een concert van Halestorm/Staind/Godsmack en het weekend erop is het weer Memphis in May wat ook superleuk is (als het tenminste niet overstroomt :wink: !) :)
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ik wens jullie ook alvast veel plezier!
Jullie gaan de reis maken die wij in 2005 ook als eerste reis maakten, The Deep South!!
De meeste mensen gaan hun eerste keer naar het ZuidWesten, maar wij waren gefascineerd door het zuiden, vandaar onze keus.
Voor ons een eerste kennismaking met het land dat ons een lastig virus bezorgde: Het Amerika Virus :mrgreen:
Een lastig virus omdat als je er eenmaal een keer geweest bent, je nergens anders meer naar toe wilt.
En dat is dan ook gebeurd: in september gaan we onze 6e reis maken en we zijn nog lang niet klaar met de USA.

Maak er iets moois van en mocht je nog wat laatste vragen hebben: shoot!
16x USA / 30 staten
bunzing
Amerika-ontdekker

Bericht door bunzing »

Staind en godsmack, kicken! Liz, je hebt ons al enorm geholpen als we nog vragen hebben drop ik ze meteen top!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer