Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotels in New Orleans

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Re: hotels in New Orleans

Bericht door Iris_1982 »

Dank je wel Sandra!
We hebben gisteravond de Super8 geboekt. Echt geen geld voor 2 nachten New Orleans en wij zijn sowieso mensen die pas 's avonds laat weer op de hotelkamer terugkeren als we in een stad zijn. Dus voor "even tussendoor terug naar de kamer" hoeven wij niet per se in het centrum te zitten.
Natuurlijk is zo'n leuke B&B bij het French Quarter veel sfeervoller en gezelliger, maar ja...als die dan 3 keer zoveel kost wordt het me toch wel wat te gortig.

Ik las in jullie reisverslag dat jullie ook bij de Honey Island Swamp geweest zijn onderweg naar New Orleans.
Wel een aanrader begrijp ik? Het ligt op zich wel mooi op de route.
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Wat aan de late kant, maar toch :wink:

Wij zaten vorig jaar in het Holiday Inn op Royal Street dus mooi aan de rand van het French Quarter.
Alles mooi op loopafstand.
Kostte toen ongeveer € 52 per nacht. (excl. parkeren)
Geboekt via Priceline

Hotel is ons toen prima bevallen.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Daniel82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Daniel82 »

Ik kom net terug uit NOLA. Ik heb voor 97 Dollar per nacht in Holiday inn downtown superdome gezeten. Deze prijs is enkel voor doorde weeks. Dit was voor mij een super hotel.
Zie http://www.daanski.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor verslagen van onze roadtrip (Orlando - New York, New York - Chicago) en andere verslagen ;-).
Ardnas999
Amerika-ontdekker

Bericht door Ardnas999 »

Iris_1982 schreef:Dank je wel Sandra!
We hebben gisteravond de Super8 geboekt. Echt geen geld voor 2 nachten New Orleans en wij zijn sowieso mensen die pas 's avonds laat weer op de hotelkamer terugkeren als we in een stad zijn. Dus voor "even tussendoor terug naar de kamer" hoeven wij niet per se in het centrum te zitten.
Natuurlijk is zo'n leuke B&B bij het French Quarter veel sfeervoller en gezelliger, maar ja...als die dan 3 keer zoveel kost wordt het me toch wel wat te gortig.

Ik las in jullie reisverslag dat jullie ook bij de Honey Island Swamp geweest zijn onderweg naar New Orleans.
Wel een aanrader begrijp ik? Het ligt op zich wel mooi op de route.
Leuk, ik denk dat je er geen spijt van krijgt!
En inderdaad Honey Island swamp tours is echt een aanrader. Deze mensen hebben echt bezieling voor wat ze laten zien. Geen standaard praatje oid. Geweldig. Even googlene en je vind ook nog een coupon voor $2 pp korting :-) We blijven hollanders he!
Rij ook eens naar 9th ward. Een wijk die door katrina is getroffen maar waar je ziet hoe de mensen hun leven weer aan het opbouwen zijn. En supervriendelijk daar, zwaaien, glimlachen. Treffend om de mooi "Brad Pitt-homes" te zien naast de vervallen, getroffen huizen. Je wil echt iets doen als je daar bent... Ik was bang het "ramptoeristen-gevoel te krijgen, maar dat is gelukkig helemaal niet zo!

Wanneer ga je? En ga je nog meer zien of alleen NO?
West Amerika December / januari 2010/2011: http://ron-en-sandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Canada September 2011 http://ronsandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deep South mei 2012 http://ronensandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

We gaan pas in oktober helaas!! Dus moet nog even wachten
We starten in Atlanta, dan Savannah, New Orleans, Memphis, nashville, Great Smokey Mountains, Blue Ridge Parkway en dan eindigen we in Washington D.C!

Is er van Katrina nog veel te zien? Ik ben idd een beetje huiverig voor het ramptoerist-effect. Wil mezelf geen pottekijker voelen
Al is het vanuit fotoreportage oogpunt wel weer heel interessant....

@Bertorelli en Daniel: bedankt nog voor de tips! Ik zal ze zeker nog even checken!!
Ardnas999
Amerika-ontdekker

Bericht door Ardnas999 »

Iris_1982 schreef:We gaan pas in oktober helaas!! Dus moet nog even wachten
We starten in Atlanta, dan Savannah, New Orleans, Memphis, nashville, Great Smokey Mountains, Blue Ridge Parkway en dan eindigen we in Washington D.C!
Leuk zeg! Een gedeelte van die reis hebben wij ook gedaan, maar je had ons verslag al gelezen geloof ik. Heb je voor de andere plaatsen al wel hotels? Het is een geweldige reis die je gaat maken, leuk!
Iris_1982 schreef:Is er van Katrina nog veel te zien? Ik ben idd een beetje huiverig voor het ramptoerist-effect. Wil mezelf geen pottekijker voelen
Al is het vanuit fotoreportage oogpunt wel weer heel interessant....
Nee, ik was ook bang voor dat gevoel maar dat is helemaal niet, de mensen zwaaien en glimlachen naar je dus dat gevoel had ik niet. Er is zeker nog (helaas) veel van te zien. Maar niet in de French Quarter, dat was zo weer op gebouwd. Hoewel ik inmiddels wel heb begrepen dat de sfeer daar nog niet helemaal terug is.
Laatst gewijzigd door markro op 01 jun 2012, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote aangepast.
West Amerika December / januari 2010/2011: http://ron-en-sandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Canada September 2011 http://ronsandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deep South mei 2012 http://ronensandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

French Quarter was ook het minst getroffen van de gehele stad, dit gedeelte heeft namelijk niet onder water gestaan en had dus "slechts" stormschade (heb ik mij laten vertellen).

PS. Je quote is op deze manier niet duidelijk. Het lijkt nu net of je een stuk tekst van Iris hebt gequote :)
Ardnas999
Amerika-ontdekker

Bericht door Ardnas999 »

tosca schreef:PS. Je quote is op deze manier niet duidelijk. Het lijkt nu net of je een stuk tekst van Iris hebt gequote :)
Thanks voor het aanpassen, ik snap de quote nog niet helemaal.:-)

Ik heb inderdaad begrepen dat de French Quarter minder schade heeft gehad ja, in mijn verslag over New Orleans heb ik naar een erg interessant filmpje gelinkt, een documentaire over 2 gasten die in de stad bleven tijdens de storm. Toch ook wel veel schade in French Quarter als ik dat zo zie. Maar inderdaad, minder als in die gebieden...
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Ardnas999 schreef:
tosca schreef:PS. Je quote is op deze manier niet duidelijk. Het lijkt nu net of je een stuk tekst van Iris hebt gequote :)
Thanks voor het aanpassen, ik snap de quote nog niet helemaal.:-)
De opbouw van een quote kan je zien als je een bericht quote/citeert.
De code is daarvoor:

Code: Selecteer alles

[quote="naam forumlid"]Tekst die wordt gequote.[/quote]
Jouw tekst.
Wil je echter meer quotes kwijt in hetzelfde bericht en je wilt op iedere quote reageren, dan is de opbouw als volgt:

Code: Selecteer alles

Jouw tekst.

Jouw tekst.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

De Super8 was inderdaad prima! De eerste indruk is een beetje dodgy, maar de mensen achter de receptie zijn supervriendelijk en behulpzaam en als je om je heen kijkt zie je ook eigenlijk alleen maar "normale" mensen die in het hotel verblijven. Zakenlui, gezinnen, stelletjes.....
En je bent echt zo in de stad.

Parkeertip: wij hebben de auto vrijdag voor slechts 2 dollar geparkeerd voor 10 uur en zaterdag voor maar 5 dollar voor de hele dag
Vanaf het hotel neem je de snelweg naar de stad en dan afslag Canal St.
Onderaan de afrit rechtsaf en dan meteen het eerste parkeerterrein aan je rechterhand.
Vanaf daar is het ongeveer 10 minuutjes lopen naar Bourbon Street dus je zit erg dichtbij het centrum.
De meeste mensen parkeren bij het water maar ten eerste moet je dan de hele stad door (erg druk) en ten tweede zagen we daar parkeertarieven van 20 dollar per dag
Vonden we die 2 dollar toch aangenamer :))
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer