Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis 2arthur55: New Orleans - Washington
Reis 2arthur55: New Orleans - Washington
Hallo goedemorgen,
Ik plan reis maand september Brussel-New Orleans en dan met de auto naar Washington !
Zie hier mijn schema:
1 dag Brussel - New York - New Orleans
2 dag New Orleans
3 dag New Orleans
4 dag New Orleans - Natchen - Vicksburg
5 dag Vicksburg - Memphis
6 dag Memphis
7 dag Memphis - Nashville
8 dag Nashville - Great Smoky Montains
9 dag G-S-M
10 dag G-S-M
11 dag G-S-M - Boon
12 dag Boon - Blue Ridge Parkline - Charlottesville
13 dag Charlottesville - Washington
14 dag Washington
15 dag Washington
16 dag Washington - Brussel
Had graag wat advies betreffende boeken van vliegtuig, auto, hotel, waar, wanneer doe je dat het best ?
En zou dat lukken met mijn planning ?
Dank u bij voorbaat.
Ik plan reis maand september Brussel-New Orleans en dan met de auto naar Washington !
Zie hier mijn schema:
1 dag Brussel - New York - New Orleans
2 dag New Orleans
3 dag New Orleans
4 dag New Orleans - Natchen - Vicksburg
5 dag Vicksburg - Memphis
6 dag Memphis
7 dag Memphis - Nashville
8 dag Nashville - Great Smoky Montains
9 dag G-S-M
10 dag G-S-M
11 dag G-S-M - Boon
12 dag Boon - Blue Ridge Parkline - Charlottesville
13 dag Charlottesville - Washington
14 dag Washington
15 dag Washington
16 dag Washington - Brussel
Had graag wat advies betreffende boeken van vliegtuig, auto, hotel, waar, wanneer doe je dat het best ?
En zou dat lukken met mijn planning ?
Dank u bij voorbaat.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis 2arthur55: New Orleans - Washington
Hoi! Het stuk van NOLA naar Natchez is een behoorlijk stuk, waar onderweg ook nog best wat te zien is! Zijn zelf bij Oak Alley Plantation geweest, maar er zijn er meer... Natchez hebben wij een dag door gebracht en het is echt de moeite waard en mooi... En dan op dezelfde dag ook nog door naar Vicksburg... In Vicksburg is ook genoeg te zien; hoe zou je dat willen doen? Natuurlijk kan het, maar het is jammer om zo veel dan niet te zien! Of je een dag in Memphis bent of een dag in Nashville is natuurlijk een persoonlijke keuze. Zelf zou ik toch voor Nashville gaan...
Het lijkt een beetje op de valkuil waar ik in mijn eerste planning ook vol in ben getuind... te veel in te korte tijd. Keuzes maken, keuzes maken... hoe moeilijk het ook is!
Het lijkt een beetje op de valkuil waar ik in mijn eerste planning ook vol in ben getuind... te veel in te korte tijd. Keuzes maken, keuzes maken... hoe moeilijk het ook is!
Washington DC 2006 | New York City & Washington DC 2007 | Orlando/ Florida 2008
Orlando/ Florida winter 2009/2010 | Colorado/Utah/Arizona/New Mexico 2011 | Deep South 2012
Florida 2013 | New England & New York (State) 2014
Orlando/ Florida winter 2009/2010 | Colorado/Utah/Arizona/New Mexico 2011 | Deep South 2012
Florida 2013 | New England & New York (State) 2014
Re: Reis 2arthur55: New Orleans - Washington
Goedemorgen,
Bedankt Sven ik zal er rekening mee houden ,het is de eerste keer, daarom vraag ik ook advies aan mensen die het kunnen weten !
Kan mijn planning nog altijd aanpassen dagje meer of dagje minder in NO , ik bekijk het nog wel !
Heb ondertussen al eens geïnformeerd voor fly en drive voor die periode ,860 euro per persoon , is die prijs redelijk of wacht ik nog wat af ?
Begin ik nu al voor het boeken van hotels of is dat nog te vroeg ? Ik zou voor volgende plaatsen, NO-GSM en Washington op voorhand boeken en de rest ter plaatse ?
Wat denken jullie daarover ?
Mvg
Pierre
Bedankt Sven ik zal er rekening mee houden ,het is de eerste keer, daarom vraag ik ook advies aan mensen die het kunnen weten !
Kan mijn planning nog altijd aanpassen dagje meer of dagje minder in NO , ik bekijk het nog wel !
Heb ondertussen al eens geïnformeerd voor fly en drive voor die periode ,860 euro per persoon , is die prijs redelijk of wacht ik nog wat af ?
Begin ik nu al voor het boeken van hotels of is dat nog te vroeg ? Ik zou voor volgende plaatsen, NO-GSM en Washington op voorhand boeken en de rest ter plaatse ?
Wat denken jullie daarover ?
Mvg
Pierre
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1665 Weergaves
-