Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Een dag Memphis
Een dag Memphis
Volgende week ga ik samen met mijn dochter naar Memhpis waar ze in augustus naar Memphis College of Art gaat. Helemaal aan de ande kant van onze staat.
We hebben 1 vole dag in Memphis. Wat zullen we doen, Elvis of MLK/civil rights?
We hebben 1 vole dag in Memphis. Wat zullen we doen, Elvis of MLK/civil rights?
rijocaer
Re: Een dag Memphis
Wat vind je lekkerder, appels of peren?
Kan het zelf pas in September vertellen, maar misschien kun je ze wel combineren als je een volle dag hebt?

Kan het zelf pas in September vertellen, maar misschien kun je ze wel combineren als je een volle dag hebt?
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Wij vonden ze allebei indrukwekkend. En als je op tijd begint kun je ze beiden op één dag doen 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Elvis en evt beide
Leuk rijocaer, is het ver rijden voor je?
Enne...ik ben nog niet in MLK geweest (moet ik toch eens even doen voor ik ga verhuizen) maar ik zeg Elvis! Ik had niets met Elvis maar het bezoek aan Graceland heeft wel indruk op me gemaakt, wat had die man een enorme fanbase zeg... ongelofelijk
Enne...ik ben nog niet in MLK geweest (moet ik toch eens even doen voor ik ga verhuizen) maar ik zeg Elvis! Ik had niets met Elvis maar het bezoek aan Graceland heeft wel indruk op me gemaakt, wat had die man een enorme fanbase zeg... ongelofelijk

- moonlight91
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
ook wij hadden een (net niet volle ) dag memphis
wij hebben de tour van 9.00 gepakt op Graceland ...
en daarna (rond kw.o 12) zijn we naar de "Memphis ZOO " gegaan, die echt de moeite waard is met oa pandaberen
en ligt maar een kwartier van Graceland met de auto
om 17.00 uur stonden we terug op het vliegveld voor onze vervolg vlucht te pakken
wij hebben de tour van 9.00 gepakt op Graceland ...
en daarna (rond kw.o 12) zijn we naar de "Memphis ZOO " gegaan, die echt de moeite waard is met oa pandaberen
en ligt maar een kwartier van Graceland met de auto
om 17.00 uur stonden we terug op het vliegveld voor onze vervolg vlucht te pakken
2010 Orlando,st.Augustine,Clearwater
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
beide!
's Morgens vroeg als eerste bij Graceland en dan 's middags MLK. Nice!
A3
's Morgens vroeg als eerste bij Graceland en dan 's middags MLK. Nice!
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Wanneer je Graceland bezoekt, maar geen enorme "fanaat" bent heb je aan een paar uurtjes wel genoeg en heb je dus nog genoeg tijd voor het museum (of iets anders).
En Dan Alleen Graceland en niet Auto/vliegtuig museum. Denk ik gewone kaart en niet platinum. We zijn de laatste keer Atlanta naar MLK museum. En huis geweest, dus denk dat we ook in Memphis kijken.
Ik zal nog vele keren naar Memphis gaan de komende jaren. Haar college is naast de Memphis zoo.
@ Ziva..Het zal een uur of 7 rijden zijn. Denk dat zij haar auto in eerste instantie niet mee zal nemen en als ze naar huis komt met de Mega bus zal gaan. Kan ze studeren, lezen,slapen en om in haar eentje dat stuk te rijden...
Alvast bedankt allemaal!
Ik zal nog vele keren naar Memphis gaan de komende jaren. Haar college is naast de Memphis zoo.
@ Ziva..Het zal een uur of 7 rijden zijn. Denk dat zij haar auto in eerste instantie niet mee zal nemen en als ze naar huis komt met de Mega bus zal gaan. Kan ze studeren, lezen,slapen en om in haar eentje dat stuk te rijden...
Alvast bedankt allemaal!
rijocaer
Ik vond het Peabody Hotel het leukste.
Graceland in de ochtend (de eenvoudige tour inderdaad) het centrum in de middag met Sun Records (verplichte kost naar mijn bescheiden mening), Beale Street, Peabody Hotel en Gibson Guitars etc etc.
Memphis is helemaal top!
Memphis is helemaal top!
Moet ik Graceland-tickets van tevoren reserveren?
Nee, je kunt gewoon een kaartje ter plaatse kopen. Het kan wel druk zijn en je hebt dan kans dat je in de rij moet maar ik ben nu 2 keer gegaan en kon beide keren snel een kaartje kopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 8052 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 7 Reacties