Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies gevraagd tussen Atlanta en Washington

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Remco_1980
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Advies gevraagd tussen Atlanta en Washington

Bericht door Remco_1980 »

Voor de laatste week van onze ijshockeyreis door de Verenigde Staten, hebben we nog twee opties over. Ik ben heel benieuwd wat de experts mij aanraden :)

Op 3 november hebben we nog een wedstrijd in Atlanta (Gwinnett). De dag daarna gaan we weg uit Atlanta. Op 6 november moeten we in Washington zijn. Nu kunnen we op twee manieren naar Washington.

Optie 1 via Boone en Shenandoah
4 november Atlanta naar Boone (via Blueridge Parkway, Linville Falls, Grandfather Mountain etc.)
5 november Van Boone naar ???
6 november Van ??? naar Washington (liefst in de middag aankomen zodat we nog musea kunnen bezichtigen)
7 november dagje Washington en Arlington

Optie 2 via Raleigh

4 november Atlanta naar ???
5 november ??? (hier zouden we 's avonds in Raleigh nog naar een wedstrijd van de Hurricanes kunnen)
6 november Van ??? naar Washington (liefst in de middag aankomen zodat we nog musea kunnen bezichtigen)
7 november dagje Washington en Arlington
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Advies gevraagd tussen Atlanta en Washington

Bericht door Isis »

Ik kan niet goed een keus voor je maken maar misschien heb je iets aan http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 15&t=49617 Hierin onze reis en ook wat zaken die we willen doen. Komt meer overeen met optie 1 denk ik.. (dag 9/10 - 13/14) Langs de kust is ook veel te beleven maar het binnenland tussen GSM en kust kan ik niet veel over zeggen.Overigens moet je het in deze regio ook meer hebben van de boekjes die er zijn. Lonely Planet TRips in Carolinas/ Georogia, Nelles gids USA oost, ANWB USA Oost. Er zijn minder hapklare brokken in deze regio, dat heeft deels te maken dat er ook wel veel meer te zien is (niet op niveau van Grand Canyon en Yellowstone) op een kleiner oppervlakte. Het heeft meer geschiedenis als je dat leuk vind. Kijk ook op de pagina van NPS. Enfin het is gewoon anders om iets te bedenken dan in Westen waar veel mensen al de hoogtepunten kunnen oplepelen.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer