Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

knoxville TN

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
menoxie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

knoxville TN

Bericht door menoxie »

iemand ervaring met Knoxville in Tennessee, tips over wat er te doen en te zien is en/of uitgaan daar wat is?
Als ik mijn route een beetje plan, denk ik dat ik daar rond oud en nieuw ben, graag tips hierover of in die buurt misschien iets leukers?

Groet,
Albert
rijocaer
Amerikakenner

Re: knoxville TN

Bericht door rijocaer »

rijocaer
menoxie
Amerika-ontdekker

Bericht door menoxie »

thanks, genoeg te doen daar dus
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

Of het leuk zal zijn weet ik niet. Misschien kan je na oud en nieuw laten horen hoe het was?
Ik blijf zelf lekker thuis met kinders en een aantal vrienden en zal één van de weinige in de buurt (Maryville, TN) zijn die om middernacht uurwerk zal afschieten en de oliebollen op tafel heeft staan.
rijocaer
menoxie
Amerika-ontdekker

Bericht door menoxie »

van vuurwerk ben ik niet zo, maar even ergens zijn waar live muziek is of iets dergelijks dat vind ik wel aardig...oliebollen zal ik daar zo gauw niet vinden denk ik ;-)
Zal na de tijd wel laten weten hoe het was, of waar ik precies was

Albert
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer