Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Atlanta

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Rudolfje
Amerikafan

Re: Atlanta

Bericht door Rudolfje »

Bandido,

Misschien kun je toevoegen dat er panda's zijn in de Atlanta Zoo. Veel mensen die bij ons op bezoek komen vinden dit wel een mooi gegeven en willen ze graag zien.
Roosuithoorn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Re: Atlanta

Bericht door Roosuithoorn »

Hallo Bandido,
Mijn zus en ik gaan eind augustus naar Georgia en Tennessee. We vliegen op Atlanta. Onze eerste dag bestaat altijd uit een dagje shoppingmall. lekker een mani-pedi,shoppen en uitgebreid lunchen. Ik zag dat jij de Lennox mall aanbeveelt. Op hun site leek het me een nogal chique mall. Wij shoppen meestal bij zaken als New York and Company, Old navy, Gap, Hollister, enz. Kunnen we ook voor dat soort zaken terecht in de Lennox mall of weet je ook nog een wat meer mainstream mall? Alvast bedankt!
Groeten, Roos
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer